امام جمعه بوانات گفت
امام جمعه بوانات گفت: سهم خواهی اصلاح طلبان از رئیس جمهور در کابینه پیشنهادی کاملا ملموس است.
کد خبر: ۴۸۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 18 August 2017
تابناک فارس به نقل از حرف رسا:با شروع بکار دولت دوازدهم و تحلیف دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور دوازدهم معرفی وزرای کابینه دوازدهم شروع شده و نمایندگان مجلس برنامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را آغاز کرده و وزرا و رئیس جمهور با حضور در مجلس از برنامه های خود دفاع می کنند.

به همین منظور گفتگویی با حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات انجام دادیم که در ذیل آمده است:

با سلام خدمت امام جمعه محترم شهرستان بوانات، با توجه به معرفی کابینه جدید دولت دوازدهم سهم خواهی احزاب در معرف کابینه را چگونه ارزیابی می کنید؟

_ بنام خدا، با عرض سلام خدمت شما، بنظر می رسد با توجه به سنگ تمامی که اصلاح طلبان در ایام انتخابات برای آقای روحانی رئیس جمهور دوازدهم گذاشتند و وی را وامدار خود می دانند طبعا که سهم خواهی زیادی داشته و خواهند داشت که این مهم در معرفی وزرا و معاونین کابینه جدید مشهود و ملموس است.

به نظر شما عدم وجود وزرای تحصیل کرده و با سواد خصوصا در حوزه اقتصاد در کابینه جدید مشهود است؟

_ خوب به نظر بنده بزرگترین ضعف کابینه جدید معرفی شده در حوزه اقتصاد است که مدیری سرامد و متخصص در این حوزه نیست و معرفی هم نشده است.

یکی از وزارتخانه هایی که به ان بی مهری شده وزارت جهاد کشاورزی است که جناب حجتی تخصصی در این امر نداشته و کاملا مشهود است و در موضوع محیط زیست نیز کم توجهی شده چرا که اقای کلانتری کاملا به محصولات ارگانیک و طبیعت بی اعتنا بوده و اعتقادی ندارد تا جایی که ایشان از مدافعین محصولات تراریخته است که چنین مدیریتی ضربه ای اساسی و جبران نا پذیری به محیط زیست وارد خواهد کرد.

همچنین در وزارت آموزش و پرورش نیز وزیر معرفی شده کارنامه قابل قبولی نداشته و باید به این وزارتخانه مهم بیشتر توجه می شد.

به نظر شما آیا جای یک وزیر زن نیز در کابینه خالی نیست؟

_ قطعا نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و اگر رئیس جمهور به این جمعیت عظیم هم توجه کرده بودند و از معاونین یا وزرا سهمی هم به بانوان تعلق می گرفت بسیار کارایی کابینه بالاتر می رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار