رئیس شورای شهر مرودشت گفت: درب‌های شورای شهر مرودشت بر روی خبرنگاران باز است.
کد خبر: ۴۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 18 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:فریدون اتابکی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در دنیا بسیاری از ارتباطات به‌صورت تعامل ویژه است و بسیاری از واقعیت‌ها در سایه این تعامل‌ها به سمت‌وسوی پنهان شدن می‌رود.

اتابکی در خصوص بسته بودن درب شورای چهارم به روی خبرنگاران گفت: این ادعا که در شورای چهارم 18 ماه درب شورا به روی خبرنگاران بسته بوده است برای من شگفت‌انگیز است و در ابتدای شورای چهارم من چهار ماه در شورا نبودم و نمی‌دانم چه چیزی بین اعضای شورا و خبرنگاران گذشت.

وی افزود: در آن زمان نگرانی‌هایی وجود داشت اما به‌عنوان یک عضو شورای اسلامی بنده به‌هیچ‌عنوان نمی‌پذیرم که خبرنگاری آمده باشد و به شورا راه داده نشده باشد.

این مقام مسوول با بیان اینکه از زمانی که اختیار در دست من بود، تأکید داشتم جلسات به خبرنگاران اطلاع داده شود و به برخی نیز خودم شخصاً تماس گرفتم، تصریح کرد: اصل شفافیت و حضور خبرنگار در کنار کسی که مدعی کار صادقانه است، به وی آرامش می‌دهد.

اتابکی در خصوص ثبت و ضبط جلسات شورا گفت: بنده یکی از کسانی هستم که در دور اول حضورم در شورا مدعی شدم جلسات شورا باید ثبت و ضبط شود و اگر همه جلسات فیلم‌برداری می‌شد مشخص می‌شد که تاکنون هیچ مشکلی نداشتم.

این عضو شورای با اشاره به اینکه چالش‌های پیش روی خبرنگاران را می‌بینیم و باید باصداقت و انتقادپذیری همراه خبرنگاران باشیم تأکید کرد: نسبت به موضع من انتقادهایی مطرح بود اما من هیچ‌گاه به این انتقادات پاسخ ندادم.

رئیس شورای شهر مرودشت خاطرنشان کرد: در طول ده سال نمایندگی مردم مرودشت در شورای شهر قسم می‌خورم به‌جز حقوق و حق الجلسه ای که قانون معین کرده، وارد هیچ معامله‌ای نشدم و این در دوره امروز ادعای کمی نیست.

وی در ادامه گفت: اگر یک پیمانکار یک سندی در اختیار داشته باشد و مدعی باشد که من به‌عنوان یک عضو شورا، رئیس شورا و یک عضو گروه عالی معاملات شرطی برای امضاء برایش گذاشته باشم، در پاسخ می‌گویم معمولاً در این 10 سال تلاش کردم باافتخار فعالیت کنم و تلاش کردم این شیوه را به اعضای دیگر و جامعه منتقل کنم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار