رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز گفت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز آزادسازی اولین گروه از اسرای ایرانی دفاع مقدس گفت: آرامش،آسایش وعزت ایران اسلامی مرهون آزادگان فداکارمیهن است.
کد خبر: ۴۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:حجت الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در آستانه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی به خبرنگار نبض نی ریز گفت:امروز آرامش،آسایش وعزت ایران اسلامی مرهون آزادگان فداکارمیهن است.

حجت الاسلام فخرالدین میرزایی دراین خصوص گفت: آرامش،آسایش،عزت وسربلندی امروز ایران اسلامی مرهون دلاوری، ایثار و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب سیدالشهدا(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان حفظ کردند.


 وی تصریح کرد:جانفشانی های بی منت ، از خود گذشتگی های دلاورانه  ویژگی انسان های بزرگی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج اندوه دوری را صبورانه متحمل شدند.


میرزایی در پایان بیان داشت: 26مرداد،میهن اسلامی شاهد حضور دلاور مردانی بود که پس از سالها استقامت و صبوری قدم به خاک وطن نهادند. این روزها یکی از خاطره انگیزترین و مقدس ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در اذهان مردم زنده بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار