مشاور عالی رئیس کل ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یادواره های شهدا باید از حالت همیشگی و از مساجد خارج و به میان مردم بیاید و اشکالی ندارد که در آرامگاه سعدی برگزار شود.
کد خبر: ۴۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: سردار محمد باقرزاده  در یادواره شهدای شهرک سعدی افزود: آنچه در یادواره شهدا باید به آن توجه کرد یک پیام از جانب رهبری است که فرمودند نگران یادواره شهدا هستم که مبادا تکراری و کم اثر شود.

وی ادامه داد: مشکلی که داریم پیام ها و حرف هایی که زده می شود به گوش کسانیکه باید برسد نمی رسد زیرا فضا را به مسجد آورده ایم در حالیکه این مراسم باید در آرامگاه سعدی برگزار شود.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: باید در روش ها تجدید نظر کرد و باید وارد جامعه شویم زیرا برخی گوششان را بسته اند بیان جمله شهدا رفته اند و ما مانده ایم درست نیست زیرا شهدا مانده اند.

سردار باقرزاده یادآور شد: شهدا به خداوند وصل شدند و تمام شدنی نیستند و ما هستیم که گرفتار روزها شدیم.

وی ادامه داد: یاد شهدا همراه با تدبر و عبرت گیری است زیرا عبرت زبان حال است که همان شهادت شهید حججی است که حجت ها را برما تمام کرد.

سردار باقرزاده تصریح کرد: حاکمیت دین هدف اول و بزرگترین اولویت شهدا بوده که باید به آن توجه ویژه شود و امروز باید دید که دین به چه اندازه در مباحث مختلف حاکم شده است که همین نشان فاصله گرفتن است.

وی تاکید کرد: یکی از مباحث مهم موضوع دشمن و نفوذ دشمن است و شهدا هومن هایی بودند که در مقابل دشمن و نفوذ آن ایستادند که یک بعد آن نفوذ مرزی است.

مشاورعالی رئیس ستادکل  نیروهای مسلح کشور یادآور شد: عزیز  بودن شهدا به نفوذ ناپذیری آنها است که شهید اسکندری و حججی سردادند و سرخم نکردند.

سردار باقرزاده ادامه داد: کارکرد خانواده شهدا مانند امام حسین(ع) بنابر این فتنه ها را باید با همین خانواده شهدا دفع کنیم.

وی با اشاره که شهدا در تمامی لحظه های زندگی حضور دارند، گفت: حضور تدینی شهدا بر تقدسی بیشتر ارزش دارد.

وی یادآور شد: مسئول ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا به سلمان توهین کرده و دریغ که تا به امروز دستگیر نشده که جای تاسف است به نزدیکترین صحابه پیغمبر (ص)توهین شده و دستگیر نشده است.

سردارباقرزاده تاکید کرد: غیر از این است که ملت ایران در مقابل اسرائیل صف آرایی کرده و منتظر اجازه هستند اما در این میان ۲ نفر فوتبالیست با آنها بازی می کنند و باید پرسید که شما به دین و ملت مگر تعهد ندارید که به تعهدات باشگاهی عمل کردید.

مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: قرار نیست که هرآدمی با اسرائیل دست دهد و شاید عکس سلفی هم بگیرند و باید توجه کرد که مسئله فلسطین عادی نیست.

وی افزود: دشمن قلب و ایمان جوانان را هدف قرار داده است زیرا از جوانان ضربه خورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار