امام‌جمعه کازرون گفت: متأسفانه نماینده مردم کازرون هم جزو سلفی گیران مجلس بود که وظیفه داشت به خاطر این رفتار ناشایست از مردم این شهرستان عذرخواهی کند؛ اما همچنان ساکت مانده است.
کد خبر: ۴۷۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند  در آیین تجلیل از مقام شهید مدافع حرم محسن حججی که با حضور فرماندار و رؤسای ادارات و سازمان‌ها، خانواده معظم شهدا و سایر اقشار گوناگون مردم شهرستان کازرون در مسجد جامع این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: اخلاص این شهید بزرگوار باعث شد که نام شهید در دنیا به‌یک‌باره طنین‌انداز شود و نیز عطر ایثار، جهاد، بصیرت و ولایتمداری را یک‌بار دیگر در جامعه ما فراگیر کرد.

وی با اشاره به سلفی برخی نمایندگان مجلس باخانم موگرینی در هفته گذشته گفت: عکسی که در اوج حقارت و سبکی و قدرنشناسی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور گرفته شد به‌دوراز شأن نمایندگان ملت بود.

امام‌جمعه کازرون افزود: یک خانم اروپایی مهمان کشور ما بوده و نقش مهمی هم در تحریم کشورمان داشته است بنابراین لازم بود طبق قوانین دیپلماتیک به‌اندازه معمولی که وجود دارد تحویل گرفته شود، اما اینکه ۱۰ تا ۱۲ نماینده به  روی میز می‌روند و می‌خواهند سلفی بگیرند به‌دوراز شأن نمایندگان ملت ایران است.

خرسند بابیان اینکه کاری به خط و مشی سیاسی ندارم، هرکسی این عکس سلفی را دید گفتند کار زشتی بوده، افزود: نمایندگان به‌جز یک نفر از آن‌ها به خود زحمت ندادند از مردم عذرخواهی کنند که متأسفانه نماینده مردم کازرون هم جزو سلفی گیران بود که وظیفه داشت و نیز دارد که به خاطر این رفتار ناشایست از مردم این شهرستان عذرخواهی کند.

نماینده ولی‌فقیه در کازرون بابیان اینکه با نگاه به‌عکس اسارت شهید حججی که یک هم‌وطن  جوان پاسدار که چگونه عزتمندانه و با غرور در مقابل دشمن آبروی کشور را حفظ می‌کند گفت: یک عده از نمایندگان از آن‌طرف در خانه ملت را نیز می‌بینیم که با سلفی گرفتن با یک خانم گویا شخص خارجی تاکنون ندیدند.

وی ادامه داد: کشورهای اروپایی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون خیری به ما  نرساندند و در تحریم و محکومیت جمهوری اسلامی نقش اساسی داشتند بنابراین تحویل گرفتن نماینده آن‌ها باید در حد عرف دیپلماتیک باشد.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جریان روحیه انقلابی تصریح کرد: این جریان انقلابی به درد کشور می‌خورد و این جریان انقلابی است که می‌گویند سر می‌دهیم تا رهبر کشور انقلاب نظام سالم ماند.

وی در پایان متذکر شد: روحیه انقلابی کشور ما را حفظ می‌کند نه راه گفتگو و این قبیل کارها،  کشور از راه مقاومت حفظ می‌شود همان مقاومتی که در لبنان و عراق پیروز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار