شهردار منطقه 11 شیراز گفت: در این منطقه 35 نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده است که تا پایان سا ل جاری 50 درصد مشکلات این نقاط برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حمید برزگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام‌شده در راستای حفظ محیط‌زیست میزان متوسط سرانه فضای سبز منطقه 11 شیراز به 7 مترمربع رسیده است افزود: درختان نارون، صنوبر به دلیل بافتی که دارند سریع آفت گرفته و باید تبدیل به درخت توت و نارنج شود.

وی ادامه داد: آفت قارچ فتیله نارنجی، سوسک چوب‌خوار و کرم سفید عوامل آفت در گیاهان و درختان هستند و برای جلوگیری از خشک شدن درختان اقدام به قطع درخت صنوبر اطراف رودخانه خشک کرد و به‌جای آن از درخت عرعر کاشته شده است.

شهردار در مورد شناسایی 35 مورد از نقاط حادثه‌خیز در منطقه 11 شهرداری شیراز خبر داد و گفت: با همکاری پلیس راهور و سازمان ترافیک 10 تا 12 مورد از نقاط حادثه‌خیز ساماندهی و تا پایان سا ل جاری 50 درصد از مشکلات این نقاط برطرف می‌شود.

برزگر بیان داشت: اختصاص بیش از 27 میلیارد تومان برای اجرای 30 پروژه عمرانی، پارک نماز 2 با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پیاده راه‌سازی به طول 500 متر و عرض 10 متر در بولوار نصر و لایروبی رودخانه خشک از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار