مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: با جذب 2.8 میلیارد تومانی از بخش خصوصی در سال گذشته اتحادیه‌های تولیدی استان فارس به‌عنوان تعاونی‌های برتری کشوری معرفی و لوح تقدیر دریافت کرده است.
کد خبر: ۴۷۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:رضا بهجت حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین عامل ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در کشور به‌ویژه استان فارس حمایت و تقویت بخش خصوصی در تعاونی‌های بخش کشاورزی و روستایی است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس تصریح کرد: تبدیل 52 نفر از کارکنان این سازمان از پیمانی به رسمی، ایجاد 10 هزار شغل برای زنان روستایی در قالب اتحادیه تعاونی، تنظیم بازار میوه شب عید و توزیع 500 تن سیب و 670 تن پرتقال ازجمله فعالیت‌های این سازمان است.

بهجت حقیقی بیان داشت: بهره‌برداری از چهار طرح بااعتباری افزون بر 18 میلیارد ریال شامل ساختمان اداری تعاونی، فناوری محصول خرمای زاهدی، فراوری و ایستگاه بوجاری توسط بخش خصوصی و دیگر برنامه‌های در دست اجرای این سازمان است.

وی اضافه کرد: تولید محصول سالم در سبد خانواده ازجمله رویکرد این سازمان در سال جاری است و در این راستا نظارت بر توزیع کود، تجهیز مزارع و اختصاص اعتبار 80 تا 85 درصدی برای تجهیز آبیاری نوین و تحت‌فشار مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار