مدیرروابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت:به نحوه قضاوت داوران دیدارتیم مان با ماشین سازی تبریز که قضاوت ناعالانه ای داشتند، اعتراض داریم.
کد خبر: ۴۷۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:امیر حسین جوانی افزود:ازکمیته داوران فدراسیون فوتبال می خواهیم نسبت به چینش داوران دقت بیشتری به خرج دهند و اینگونه موارد را رعایت کنند تا حقی ضایع نشود.
وی اضافه کرد:در دیدار تیم های فجر و ماشین سازی تبریز از هفته دوم مسابقات فوتبال دسته اول کشورکه دوشنبه گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد متاسفانه داوران انتخاب شده برای این بازی حساس همگی از استان آذربایجان و همزبان با اعضای تیم ماشین سازی بودند.
جوانی افزود: طی ٩٠دقیقه بازی سرمربی تیم ماشین سازی اعتراض خود را با زبان آذری به داور مسابقه بیان می کرد که این امر نمی تواند مطابق با قوانین داوری باشد چرا که برای گزینش داوران دیداری که یک طرف آن تیم آذری زبان است باید حتما اینگونه موارد دقت شود.
وی گفت:ما نسبت به گل دوم تیم ماشین سازی که شیرازه تیم ما را از هم پاشید نیز اعتراض داریم چرا که مهاجم حریف با دست به صورت بازیکن ما (سید جلال عبدی) زد که دچار خونریری شدید شد و تا پایان مسابقه هم خونریزی ادامه داشت اما داور بازی از این حادثه که بسیار خطرناک بود به سادگی گذشت.
مدیر روابط عمومی باشگاه فجر بیان کرد:دراین صحنه که فک و دهان بازیکن ما دچار خونریزی شد باید بازی را متوقف می کرد و به بازیکن خاطی اخطار می داد که اینگونه نشد و گل دوم را دریافت کردیم.
جوانی افزود: فیلم این بازی را برای کمیته داوران ارسال کرده ایم و مواردی که مشکوک به نظر می رسد را کتبا گوشزد کرده ایم و خواهان بررسی آن هستیم.
وی گفت: در این بازی نیز ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما اضطراب بازیکنان که ناشی از قضاوت ضعیف داور بازی بود سبب شد نتواتیم از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و فجر شهید سپاسی شیرازکه دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام ( ره ) تبریز بر گزار شد با نتیجه سه بر یک به سود میزبان پایان یافت.
تیم فجر هم اینک پس از انجام 2 بازی بدون امتیاز در رده هفدهم جدول جای دارد.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و به صورت رفت و بر گشت با هم بازی می کنند و در پایان نیز تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.
تیم های فجر و برق شیراز 2 نماینده استان فارس در لیگ دسته اول هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار