بیش از ۶۰ تن از مربیان و ناجیان غریق شاغل در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیمه شدند.
کد خبر: ۴۷۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با اعلام این خبر گفت: پس از چند ماه رایزنی با شرکت های تامین نیروی انسانی طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق شدیم تا کلیه ناجیان غریق و مربیان شنای شاغل در مجموعه های ورزشی این مدیریت را تحت پوشش بیمه درآوریم.

دکتر حیدر صفرپور با اعلام این موضوع که این تعداد از شاغلین شامل مربیان و ناجیان زن و مرد می شود، ادامه داد: در حال حاضر تمامی مربیان و ناجیان غریق شاغل در این مدیریت علاوه بر استفاده از خدمات کامل تامین اجتماعی و نیز تغییر وضعیت استخدامی از قرارداد ساعتی به استخدام شرکتی، از مزایای دریافت حقوق منظم و ماهیانه نیز برخوردار شده اند.

صفرپور توضیح داد: در بسیاری از دستگاه های دولتی و خصوصی کشور، این قشر زحمتکش حتی با سابقه ۲۰ سال اشتغال و خدمت هنوز هیچگونه بیمه و سابقه تایید شده ای نداشته و هر چند ماه یک بار حقوق دریافت می کنند در حالیکه با توجه به پیگیری های چند ماهه این مدیریت و حمایت های بسیار خوب ریاست و معاون فرهنگی دانشگاه موفق شدیم تا علاوه بر بیمه شدن این عزیزان و دریافت حقوق منظم بصورت ماهیانه، سوابق کاری آنان نیز منظور و ثبت شود.

وی گفت: علیرغم بار مالی نسبتا بالایی که اجرای این پروژه به سیستم مالی دانشگاه تحمیل کرد اما با توجه به تاثیر مثبتی که چنین تغییری می توانست در ارتقاء سطح رفاهی و رضایتمندی این همکاران زحمتکش بگذارد تصمیم مدیران ارشد دانشگاه بر آن شد تا در صدد رفع این مشکل چند ساله برآمده و خوشبختانه در حال حاضر این روند بصورت کامل اجرایی شده و از ابتدای سال جاری مربیان و ناجیان غریق این دانشگاه بصورت ماهیانه حقوق دریافت داشته و از مزایای بیمه تامین اجتماعی نیز برخوردار شده اند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علت تعویق در پرداخت حق الزحمه ناجیان و مربیان استخر دانشگاه در سه ماهه اول سال را پیگیری و طولانی شدن روند اداری بیمه سازی این افراد اعلام کرد  و اظهار داشت که از ابتدای تابستان جاری تا کنون حق الزحمه ناجیان و مربیان تربیت بدنی این دانشگاه بصورت ماهیانه پرداخت شده و این روند استمرار خواهد یافت.

صفرپور در پاسخ به سوالی در مورد حفظ سوابق گذشته شغلی ناجیان و مربیان استخر علوم پزشکی شیراز، گفت: حفظ و لحاظ کردن این سابقه به درخواست خود این گروه بستگی دارد و این ناجیان و مربیان در صورت تمایل می توانند از طریق شرکت تامین نیروی انسانی متبوع و رایزنی با سازمان بیمه تامین اجتماعی و احتمالا پرداخت مبلغی معین، سوابق بیمه ای خود را لحاظ کنند.

وی اظهار داشت: مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز این آمادگی را دارد تا در زمینه حفظ سوابق حرفه ای و بیمه ای این افراد، همکاری های لازم را ارائه کند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اولین دانشگاه علوم پزشکی کشور است که موفق به بیمه کردن مربیان و ناجیان شاغل در مدیریت تربیت بدنی خود شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار