نماینده شیراز گفت
نماینده شیراز با بیان اینکه نام دکتر ظریف و وزرای پس از برجام که توانستند منافع ملی را برگردانند همانند شهدا بر تارک تاریخ ایران می درخشد، گفت: دفاع از دکتر ظریف راحت ترین دفاع از وزرای پیشنهادی است.
کد خبر: ۴۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:بهرام پارسایی، نماینده شیراز در موافقت با ظریف، وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: بازگرداندن عزت به دیپلماسی ایران عزت ملی و استفاده از ظرفیت های دیپلماسی خارجی بیانگر این واقعیت است که موقعیت ایران در دنیا تثبیت شده است.


وی درباره سفرای ایران در خارج از کشور گفت: سفرای ایران در کشورهای خارجی، انتخاب سفرایی توانمند و کارآمد یکی از ویژگیهای خوب دستگاه سیاست خارجی بوده است همچنین همراهی تیمهای اقتصادی در سفرهای دکتر ظریف نشاندهنده این است که اقتصاد در وزارت امور خارجه پررنگ دیده شده است.


نماینده شیراز همچنین اظهار داشت: انتظار داریم سفیر و وزیر خارجه در مبارزه با دشمن وارد عمل شوند اما سربازان را مورد بی احترامی در کشور قرار ندهیم.


وی خاطرنشان کرد: دکتر ظریف همچون رهبر کبیر انقلاب مردم به شما اعتماد کرده و می کنند و نام شما و وزرای پس از برجام که توانستند منافع ملی برگردانند همانند شهداء بر تارک تاریخ این کشور می درخشد دفاع از شما راحت ترین دفاع از وزرا در بین همه وزراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار