فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: بیش از 300 نفر در جهرم با بهره‌مندی از تسهیلات بسیج سازندگی مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۴۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 15 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:غلامرضا توکل در یک نشست خبری با تاکید بر تلاش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: بسیج سازندگی جهرم سال گذشته با حمایت از جوانان و افراد جویای کار و پرداخت تسهیلات به متقاضیان زمینه را برای ایجاد اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم و 900 نفر به‌صورت غیر مستقیم مهیا کرده است.

وی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم را از اولویت‌های سپاه دانست و برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای بخش سیمکان و خفر را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد که با هدف زودن چهره محرومیت از نقاط محروم انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم تحقق شعار سال را از دیگر راهبردهای مقام معظم رهبری برشمرد که برای عملی شدن عزم و اراده جدی همراه با مدیریت جهادی لازم است.

وی همچنین به تشریح معنای «آتش به اختیار» در کلام رهبری انقلاب پرداخت و تاکید کرد: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی با ابتکار و نوآوری است.
 
توکل در بخش دیگری از سخنان خود صادق و امین بودن را از ویژگی یک خبرنگار دانست و ابرازداشت: مسؤولیت افراد شاغل در این عرصه بسیار خطیر است چرا که از یک‌سو با مردم و مشکلات جامعه در ارتباط بوده و از سوی دیگر پل میان مردم و مسؤولان محسوب می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار