یادواره شهدای منطقه شمال غرب شیراز به‌همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 15 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: یادواره شهدای منطقه شمال غرب شیراز در محله حسین‌آباد امروز، ۲۴ مردادماه به‌همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز برگزار شد.

سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در این مراسم ضمن تكریم فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی گفت: دلیل نامگذاری این روز به نام مقاومت اسلامی، پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی در ۱۱ سال پیش است.

وی با بیان اینكه امروز قدرت حزب‌الله سه برابر شده است، افزود: اكنون قریب ۴۰ هزار نفر نیروی تربیت شده شیعه در اختیار ارتش حزب‌الله است و همان‌طور كه سیدحسن نصرالله گفت هر زمان اسرائیل بخواهد جنگی را آغاز كند، این جنگ موجب نابودی خودش خواهد شد.

حسینی در ادامه عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: مهر تأیید مسلمانی و ورود به بهشت ما، قدم نهادن در راه جهاد است؛ اگر هزاران ركعت نماز و روزه در پرونده اعمال ما باشد اما جهاد در راه خدا نباشد، مشكل خواهیم داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با یادآوری اینكه جهاد در راه خدا به اشكال گوناگون است، امر به معروف و نهی از منكر، مبارزه با نفس را جهاد در راه خدا دانست و گفت: همچنین اعمالی كه انجام می‌دهیم اگر با اخلاص و برای نیت با خدا باشد،‌ جهاد در راه خداست.

وی در ادامه شهادت مظلومانه محسن حججی را یادآور شد و گفت: شهید حججی نشان داد كه حتی در چنگال دشمن هم ذره‌ای از شهادت و مرگ ترس ندارد و در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی و یك رزمنده واقعی و یك شیعه را به همه دنیا نشان داد.

حسینی با بیان اینكه شهدا جانشان را با خدا معامله كرده‌اند، گفت: قطعاً خداوند معامله‌گر بسیار خوبی است و پاداش با ارزش و متناسبی را به شهدا عطا می‌كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار