سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت
سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت:بازیکنان من به این اتفاق حساس شدند و کمی تمرکز را از دست دادیم، در کل ما به خودمان باختیم نه به داوری.
کد خبر: ۴۷۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 15 August 2017
تابناک فارس به نقل از وانا نیوز:سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت:بیش از ۶یا ۷ موقعیت گل داشتیم که کم دقت بودیم،تیم ماشین سازی ۳ یا ۴ موقعیت گل بیشتر نداشت.
 علی کلانتری در گفت و گویی بعد از شکست مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت:متاسفانه دو شکست کاملا شبیه هم داشتیم، بازی با ماشین سازی تبریز در ضربات آخر مشکل داشتیم، بیش از 6یا 7 موقعیت گل داشتیم که کم دقت بودیم،تیم ماشین سازی 3یا 4 موقعیت گل بیشتر نداشت و استفاده کرد در نهاتی هم توانست پیروز از میدان خارج شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در گل زدن بی دقت هستیم،فکر می کنم مهاجمان ما باید بیشتر کار کنند،نفرات خوبی داریم ولی کمی بد شانس هستیم باید کار کنیم تا روز به روز بهتر شویم.

کلانتری در خصوص داوری این بازی اظهار داشت:من به داوران احترام می گذارم ولی در بازی قبل که شکست خوردیم داور خیلی راحت برای ما پنالتی نگرفت؛این بازی هم در بعضی صحنه ها به ضرر ما سوت زد،داور اگر از خطه آزربایجان نبود در این بازی بهتر بود و به نظرم بهتر سوت می زد. باید مسئولین داوری طوری برنامه ریزی کنند که حرف و حدیث پیش نیاید.بازیکنان من به این اتفاق حساس شدند و کمی تمرکز را از دست دادیم، در کل ما به خودمان باختیم نه به داوری.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار