امام جمعه اقلید با بیان اینکه دشمنان به هر روشی به دنبال به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران هستند، از رشادت فرزندان این مرز و بوم سخن گفت و تصریح کرد: استکبار جهانی تصور نمی‌کرد که در باتلاق جنگ‌افروزی خود گرفتارشده و به ذلت درآید.
کد خبر: ۴۷۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 15 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: گردهمایی مجاهدان گردان حبیب‌بن مظاهر لشکر عملیاتی 19 فجر با حضور امام‌جمعه اقلید، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بسیجیان، خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اقلید با سخنرانی سردار رودکی فرمانده لشکر 19 فجر، سردار اسکندر دانشمندی فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌پایه 19 فجر و بخش‌علی قنبری فرمانده گردان حبیب‌بن مظاهر و نیز سخنان ارزنده مادر شهید احمد محمد مشلب از لبنان برگزار شد.

امام‌جمعه اقلید در ابتدای این آیین با گرامیداشت یاد امام و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی مهم و پیچیده‌ای به سر می‌بریم.

حجت‌الاسلام محمد صادق طالبی بیان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار می‌کوشد تا با کمک اتاق فکرهایش و به هر روشی که می‌تواند اسلام، انقلاب و ایران اسلامی به زانو درآورد اما فرزندان امام و پیروان خط رهبری و ولایت چنان خوش درخشیدند که تمام در تصور آن‌ها نیز نمی‌گنجید.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: زمانی که مستکبران و متجاوزان جهانی جنگ‌افروزی در سوریه، عراق، یمن، بحرین و ...را آغاز کردند گمان نمی‌کردند که در این باتلاق غرق شوند و به ذلت درآیند.

در ادامه سرهنگ قنبری به تشریح بخشی از عملکرد گردان حبیب‌بن مظاهر پرداخت و خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون درایت و تدبیر مقام معظم رهبری هستیم.

همچنین سردار دانشمندی با بیان اینکه استان فارس در همیشه تاریخ به ویژه دوران پس از انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، به گوشه‌هایی از جان‌فشانی‌های فرزندان این مرز و بوم اشاره کرد.

وی عنوان داشت: مهم‌تر از جنگ سخت با دشمن باید به تهاجم فرهنگی آن‌ها توجه کنیم و در این میدان با درایت، هوشیاری و دقت هرچه بیشتر واردشده و به مقابله بپردازیم.

اقتدار امروز ایران به واسطه ایستادگی و حضور مردم است

در پایان جلسه نیز سردار محمدنبی رودکی راه شهدا را راه خدمت مؤثر به مردم خواند و تصریح کرد: شهدا و خانواده‌هایشان با خدا معامله کردند و چه تجارت و دادوستدی می‌تواند سودآورتر از معامله با خدا باشد.

وی به برخی از سخنان عرفانی امام راحل (ره) درباره شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه امروز بسیج جهان اسلام تشکیل شده است خاطرنشان کرد: به فرمایش امام (ره) جهاد و جنگ ما مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

رودکی گفت: شوق جوانان و نوجوانانی که برای اعزام به سوریه التماس می‌کنند و به دنبال وساطت من و دیگران هستند نشان می‌دهد که ایران اسلامی همواره مقاوم و باصلابت در برابر دشمنان ایستاده است و جوانان و فرزندانی دارد که آماده جانبازی و دفاع از آرمان های والای اسلام و انقلاب و مملکت خود هستند.

وی به تبیین اسلام آمریکایی سران عربستان سعودی که زیر پرچم لااله‌الاالله با مستکبران آمریکایی رقص شمشیر می‌کنند و تفاوت آن با اسلام ناب محمدی (ص) پرداخت و عنوان داشت: امروز اگر ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت است از ایستادگی‌ها و حضور و همراهی همیشگی مردم است.

به گزارش فارس، این آیین با سخنان مادر شهید احمد مشلب از لبنان، خاطره گویی یکی از رزمندگان گردان حبیب‌بن مظاهر، تجلیل از مجاهدان این گردان و... به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار