طی مراسمی با حضور امام جمعه فراشبند از قران آموزان، نونهالان و نوگلان حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم و شعر های قرآنی که در موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س) فراشبند موفق به حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شدند، تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 12 August 2017
تابناک فارس به نقل از نخل بیدار:در این مراسم که پس از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای جمعه این شهر برگزار شد،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند، قرآن را سرچشمه ای دانست که تمامی بندگان با فهم دقیق آن سراپا غرق در ان می شوند و شاگردان خوب قرآن هم با عمل به آیات شریفه ی قرآن زمزمه معنادار آن کلام شیرین را بر زبان خود جاری می سازند.

در این مراسم از 21 نفر از نونهالان قرآن اموزی که با عنایت خداوند متعال و تلاش و کوشش بی نظیر خود، موفق به حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شدند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

زهرا کشاورز، زهرا ندیم، زهرا بهمنی پور، دیانا اسکندری، فاطمه رویین تن، میترا نیکفر، زینب سادات موسویان، نرگس حریفی، کیمیا ابوالحسنیان، فاطمه میرزائیان، فاطمه نوشادی، مهدیه پور فرجی، فاطمه معصومی، زهرا حسینی، امیر رضا آقایی، عرفان اسکندری، مهدی نوشادی، امیر پور آقایی، امیدرضا غلامی، سید محمد پارسا موسوی و سید محمد طاها موسوی از حافظان جزء 30 قران و شعر های قرآنی بودند که از سوی امام جمعه فراشبند و این موسسه قرآنی فرهنگی از آنها تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار