نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: هیأت رئیسه مجلس و مسئولان باید جلو کارهایی را که به شان نمایندگی و مجلس خدشه وارد می کند بگیرند و حرمت و حیثیت نمایندگی را برای نمایندگان مردم حفظ کنند.
کد خبر: ۴۷۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 12 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد:متاسفانه شاهد صحنه ای در مجلس شورای اسلامی بودیم که سرخط اخبار خبرگزاری ها و روزنامه های داخلی و خارجی شد که ای کاش این حادثه رخ نداده بود.
وی افزود: هرچند برخی افراد از گرفتن عکس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عذرخواهی کردند که کار خوبی بود اما به عنوان نماینده مردم باید احساساتشان را کنترل کنند تا به نام ملت نوشته نشود و در آینده باید جلو این حرکت ها گرفته شود.
آیت الله ایمانی اظهارداشت: شما نمایندگان ملت ایران هستید و احساسات شخصی خودتان را نباید در خانه ملت عملیاتی کنید. 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه موضوع معیشت مردم، تعامل صحیح و گسترده با دنیا و مقاومت و ایستادگی مقابل باج خواهی های دیگران را به عنوان اولویت دولت دوازدهم عنوان کردند عنوان داشت: ایستادگی و مقاومت در مقابل باج خواهی های دنیا عامل ایستادگی و مقاومت مردم ما بوده است و دولت دوازدهم باید باقاطعیت این موضوع را دنبال کنند.
او افزود: در سال 2006 حرکت منسجمی در میان سران استکبار آمریکا، انگلیس، فرانسه، مصر، عربستان و با اجرای اسراییل برای نابودی حزب الله لبنان ایجاد شد که یک جنگ تمام عیار طراحی شده بود که سی و سه روز طول کشید و در نهایت منجر به شکست آنها شد.
امام جمعه شیرازگفت: در جنگ سی و سه روزه اسرائیل دومین شکست خود را تجربه کرد گفت: پیروزی های خط مقاومت نشان می دهد خط مقاومت می تواند با دانش، بینش، اندیشه، پشتوانه ایمان و قدرت اعتقاد به خداوند در مقابل بزرگترین قدرت های عالم بایستد.
آیت الله ایمانی با اشاره به بیست و شش مردادماه سال 69 سالروز بازگشت آزادگان به کشور بیان کرد: آزادگان ما در زندان های بعثی عراق سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند اما در مقابل دشمنان خم نشدند. 
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: مسئولان باید بدانند کرسی های مسئولیت آنها مرهون خون شهدا ، جانبازی جانبازان و آزادی آزادگان ماست اما متاسفانه برخی از مدیران ما در برخورد با جانبازان و یا خانواده شهدا، برخوردهای ناشایست دارند که به این ها باید گفت اگر همین شهدا و جانبازان نبودند تو پست و مقامی هم نداشتی.
وی اضافه کرد: اعتبار کشور ما به خون شهدا ، جانبازان و آزادگان است و نباید زحمات شهدا و جانبازان را نادیده گرفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار