رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز گفت: شهر شیراز شهردار سیاسی نمی‌خواهد.
کد خبر: ۴۷۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 11 August 2017

تابناک فار س به نقل از خبرگزاری فارس:محمدجواد سلمان پور  با بیان اینکه عیار شورای پنجم در انتخاب شهردار لایق شهر شیراز در بوته آزمایش است، اظهار داشت: شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) و با سابقه دیرین دارای سرمایه‌های عظیم فرهنگی است و نیاز به شهرداری لایق بدون نگاه جناحی و سیاسی‌کاری‌های بی‌مایه است.

وی افزود: اگر اعضای شورای پنجم دارای حریت لازم باشند و این شورا از بیرون اداره نشود و نسل قدیم اصلاح‌طلبان آنان را نسل جدید خود تلقی نکنند، می‌توان امیدوار بود که معیار تجربه و کارآمدی را در انتخاب شهردار جدید لحاظ کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: امروز صحبت‌هایی نگران‌کننده از شورای پنجم به گوش می‌رسد که افرادی از بیرون به اعضا خط می‌دهند که این مسئله مانع از گرفتن تصمیمی درست برای شهر در آینده خواهد شد.

سلمان پور اضافه کرد: متأسفانه دیدن مسائل از عینک طیف سیاسی خاص مانع از حریت و آزادی اعضای شورا خواهد شد، درحالی‌که منتخبان مردم باید به دنبال یک فرد متخصص و توانمند بدون سیاسی‌کاری و جناحی گری بگردند.

وی با اشاره به خدمات شهردار فعلی شیراز و دفاع از عملکرد وی در مدت تصدی بر شهرداری شیراز، اظهار داشت: اعضای شورا باید نظر مردم را جویا شوند و اگر شهردار فعلی برای این شهر مفید واقع‌شده و مردم از او راضی هستند، وی را نیز مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز همچنین گفت: اعضای شورای پنجم با انتخاب شهرداری لایق و توانمند برای شهر شیراز به‌دوراز نگاه سیاسی، مدال افتخار به گردن خود می‌اندازند.

این استاد دانشگاه افزود: شهر شیراز شهردار سیاسی نمی‌خواهد و نیاز به کسی دارد که پاشنه‌های کفش خود را بالا کشیده و نیاز شهروندان را در ایجاد شهری مطلوب برآورده کند.

سلمان پور اضافه کرد: امیدواریم که در مدت اندک باقی‌مانده تا انتخاب شهردار جدید، اعضای شورای پنجم شیراز با حریت و آزادگی تسلیم فشارهای بیرونی نشده و به نظر مردم نیز احترام بگذارند و فردی مناسب را بر سکان شهرداری شیراز قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار