رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد از صدور کارت شناسایی رسمی خبرنگاری با کد شناسه از اداره ارشاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 11 August 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: سلیمان شریفی نقش خبرنگاران را در کنار مدیر اجرایی شهرستان تأثیرگذار و اظهار کرد: ظرفیت‌ها‌، رخدادها، عملکردها و خدمت به مردم تنها با نگاه اصحاب قلم و رسانه به اطلاع مردم می‌رسد و این نگاه رسانه باید در شهرستان فیروزآباد افزایش یابد.

وی افزود: انتظار داریم اصحاب رسانه در کنار انعکاس عملکرد دولت و حاکمیت در سنگر دیگری نیز با عنوان نظارت دقیق بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های دولتی و سمن‌های مردم‌نهاد ایفای نقش خواهند کرد و به‌نوعی کمک‌حال مدیریت شهرستان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم شهرستان خواهند بود.

شریفی ضمن تقدیر از خبرنگاران ادامه داد: صداقت بیشترین نقش را در فعالیت خبرنگاران دارد و انتظار می‌رود صادقانه فعالیت‌ها و عملکرد ادارات بیان شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد بیان داشت: فعالیت خبرنگاران یعنی کمک به تولید، اشتغال و بیان ظرفیت‌های موجود شهرستان که تأثیر بسیاری در این زمینه خواهد داشت.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: اگر یک جامعه بخواهد توسعه یابد حتماً باید اقشار مختلف جامعه آماده پذیرش شوند و مشارکت خود را ایفا نمایند که مشارکت مردم تنها با آموزش‌های کافی و لازم و به‌موقع صورت خواهد گرفت

شریفی ابراز داشت: در اطلاع‌رسانی تنویر افکار عمومی، فرهنگ‌سازی، انتقال اخبار و اطلاعات و رعایت امانت و صداقت از شرایط اصلی و ویژگی‌های مهم یک خبرنگار است که باید سرلوحه خبرنگاران قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در سال اخیر بانک اطلاعاتی خبرنگاران شهرستان تشکیل‌شده و با اختیار قرار گرفتن مشخصات خبرنگاران این صنف ساماندهی شده است.

وی گفت: با تشکیل این بانک مسئولان، خبرنگاران رسمی شهرستان را شناخته و می‌توانند به جلسات رسمی اداری خود دعوت کنند.

شریفی تصریح کرد: کارت رسمی خبرنگاری با کد شناسایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران صادر و به این قشر زحمت‌کش تقدیم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار