مانوراسکان وتغذیه اضطراری امدادگران پنج منطقه جمعیت هلال احمر استان فارس در اردوگاه شمال شهر کازرون برگزارشد.
کد خبر: ۴۷۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 10 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:قدرت الله جمالی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس :هدف از برگزاری این مانور آمادگی نیروهای امداد و نجات و بالا بردن آگاهی نیروهای امدادی در استان است.
وی ادامه داد: دومین هدف آشکارسازی نقاط ضعف و قدرت و توانمندی نیروهای امدادی در مواقع ضروری است که بتوانیم ضعف ها را برطرف کنیم و قوت ها را افزایش دهیم.
جمالی بیان کرد: سومین هدف تعامل بین دستگاه ها و گروه های امداد و نجات است که به یک ادبیات مشترک برسیم تا در مواقع ضروری در ارائه خدمات سرعت بیشتری داشته باشیم. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: در این مانور 125 نفر امداد گران شرکت کردند. 
جمالی گفت: در استان فارس بیش از چهار هزار نفر امدادگر آماده در تخصص های مختلف داریم.
عزیزالله خاکسار رئیس هلال احمر کازرون گفت:در این مانور امدادگران از شهرستان های شیراز، سپیدان ،رستم، ممسنی و کازرون شرکت کردند و هر شهرستان موظف به برپایی 20 چادر امدادی است.
وی گفت : دراین اردوگاه فرضی برای اسکان 500 نفر افراد در زمان حوادث پیش بینی نشده مثل زلزله فرضی در نظر گرفته شد و تمام امکانات با همکاری دستگاه های درگیر آماده شد. 
سید کمال علوی فرماندار کازرون و رئیس ستاد بحران این شهرستان در پایان این مانور گفت:کازرون به عنوان شهرستان معین در حوادث پیش بینی نشده در نظر گرفته شده است از این جهت باید آمادگی کامل داشته باشد.
وی افزود:با اجرای این مانور نشان خواهیم داد که چقدر توانسته ایم برای رسیدن به اهداف در سرعت بخشیدن به موارد ضروری مثل زلزله به سطح ایده آل رسیده ایم.
علوی افزود: در این مانور تمام دستگاه های درگیر از مخابرات، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، آبفا،شهرداری،گاز، اورژانس، آتش نشانی، آموزش و پرورش، بسیج، نیروهای انتظامی، برق و ارتش و سایر ادارات با سرعت در انتقال امکانات به این اردوگاه همکاری داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار