معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان این که برگزاری مراسم اربعین باید حرکتی مردمی و بستر برای این حرکت مردمی فراهم شود، تصریح کرد: نباید مردمی بودن را به سمت دولتی شدن هدایت کنیم و مردم را در همه مراحل محور قرار دهیم؛ زیرا حرکت باید مستمر باشد.
کد خبر: ۴۷۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 09 August 2017
تابناک فارس:مهندس شاپور رستمی؛ معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در جلسه مهندس رستمي در جلسه ستاد هماهنگی  اربعين حسینی استان با بيان اين كه هدف از برگزاري مراسم اربعين، كار فرهنگي مناسب و در خور شان نظام جمهوري اسلامي باشد، اظهار داشت: افرادي كه از استان فارس اعزام مي شوند بايد سفيران خوبي باشند و با ره توشه خوبي بازگردند.
معاون گردشگري و امور زائرين استانداري گفت: بايد هماهنگي و همکاری خوبي ميان دستگاههای برگزار کننده اين مراسم صورت گيرد.
رستمي با تاكيد بر اين كه سابقه تاريخي فارس و وجود حرم سوم اهل بيت(ع) بايد جايگاه خاص اين استان را در مراسم اربعين بهتر از سال گذشته به تصوير بكشد، تصريح كرد: بايد كار فرهنگي براي معرفي حرم سوم اهل بيت(ع) در مراسم اربعين صورت گيرد و ظرفيت هاي استان را به زائران معرفي كنيم.
در پایان نمایندگان دستگاههای مرتبط حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود در زمینه خدمات رسانی و همکاری در برگزاری هر چه بهتر اربعین حسینی سال جاری پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار