معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در قالب اجرای طرح كلينيک صنعت در فارس واحدهای صنعتی راکد و با ظرفیت تولید پایین، عارضه‌یابی می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 09 August 2017
به گزارش تابناک فارس:شهرام کمال زاده گفت: در قالب اجرای طرح کلینیک صنعت در استان فارس واحدهای صنعتی راکد و واحدهای با ظرفیت تولید پایین، عارضه‌یابی می‌شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یابی و تجمیع فرم‌های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.

این مقام مسؤول هدف از عارضه‌یابی را کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری آن‌ها بیان کرد.

کمال زاده بابیان اینکه مشاورین طرح کلینیک صنعت را اساتید دانشگاهی و متخصصان و صاحب‌نظران بخش صنعتی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: طرح کلینیک صنعت در سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز برگزار و برای برون‌رفت صنایع از مشکلات، برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه، مطرح کرد: تقویت و حمایت از این صنایع که 95 درصد از صنایع استان را به خود اختصاص داده‌اند، جزء اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار