مهندس پیکری فرماندار ممسنی در پیامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۷۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 08 August 2017
تابناک فارس:مهندس پیکری در پیام خود به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت:
نامگذاری ۱۷ مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهید " محمود صارمی " به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند. اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.
خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند و در بصیرت بخشی به جامعه و توسعه اجتماعی می توانند منشا خدمات بزرگی باشند.
خبرنگاران عزیز با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری ، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی و رسانه و تبریک روز خبرنگار به همه فعالین حوزه رسانه و خبر، امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،تولیدو اشتغال نامگذاری شده است، شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تأثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش مهین عزیزمان ایران اسلامی باشیم.
رهام پیکری
فرماندار ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار