رئیس بیمارستان آیت الله روحانی از تکمیل پروژه ساختمان جدید اورژانس این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 06 August 2017
به گزارش تابناک : محمود صادقی با اشاره به فعالیت های این بیمارستان در حوزه خدمات پزشکی، گفت: بیمارستان آیت الله روحانی از سال1373 روند ساخت آن آغاز و از سوم خرداد 1388 ، فعالیت های درمانی آن برای بیماران آغاز شد.

وی افزود: در حال حاضر این بیمارستان که بزرگترین بیمارستان شمال کشور محسوب می شود، دارای 511 تخت با زیر بنای 64 هزار مترمربع و 1300 پرسنل در حال خدمت است.

صادقی به اشاره به این که بیمارستان آیت الله روحانی در تقسیمات کشوری، مسئولیت خدمات دهی به بیماران شهرستان بابل را برعهده دارد، اظهارکرد: به لحاظ کیفیت بالای خدمات دهی این بیمارستان به استان های مجاور و شهرهای دیگر استان مازندران خدمات پزشکی و درمانی داده می شود.

وی از بخش تخصصی قلب کودکان به عنوان یک بخش شاخص و برجسته در سطح کشور نام برد و تصریح کرد: بیمارستان روحانی از استان های همجوار و حتی از غرب کشور پذیرایی بیماران در حوزه قلب کودکان است.

رئیس بیمارستان آیت الله روحانی از طرح نظام سلامت به عنوان یکی از خدمات برجسته نظام اسلامی در حوزه سلامت نام برد و خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت به نظر بنده طرح حفظ کرامت مردم است و کاهش سهم پرداختی مردم در قالب یارانه سلامت، هزینه های درمانی را کاهش داد.

وی افزود: کسی که به سرطان و بیماری های صعب العلاج مبتلا می شود، دیگر تهیه دارو  را با هزینه گزاف از اماکن غیر معتبر تهیه نمی کند و بیمارستان با هزینه ها متعارف و ناچیز این داروها را در اختیار آنها قرار می دهد.

صادقی به برخی از این بیماری ها پرداخت و تاکید کرد: بیماران سرطانی، ام اس، تالاسمی و هموفیلی امروز دغدغه چندانی برای تهیه دارو و هزینه های پزشکی ندارند.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان آیت الله روحانی از دستاورهای نظام طرح تحول نظام سلامت است.

رئیس بیمارستان آیت الله روحانی با اشاره به تکمیل پروژه ساختمان جدید اورژانس این بیمارستان و افتتاح قریب الوقوع این طرح، گفت: با الحاق قسمت جدید و قدیم ساختمان اورژانس بیمارستان آیت الله روحانی ، خدمات این بخش افزایش چمشگیری ایجاد خواهد شد.





منبع : مرورنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار