ماموران انتظامی استان فارس، مقادیری کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 719 میلیون و 840 هزار ریال در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۴۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 August 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ کرامت کریمی : در بازرسی از این وسایل نقلیه 43 هزار کیلوگرم برنج و 15هزار و 292 قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد و در ارتباط با این کالاها چهار نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
به گفته وی، ارزش این محموله های قاچاق بیش از 2 میلیارد و 240 میلیون و هشتصد و چهل هزار ریال برآورد شده است.
همچنین این معاونت در گزارش دیگری از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: ماموران این نیرو در هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین که از بندر عباس عازم لارستان بودند، 2 هزار و 40کیلوگرم برنج، 6هزار و 845 دست انواع پوشاک و سه هزار و 524 عدد انواع نوشیدنی کشف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو بیان کرد: 30 قطعه لوازم یدکی مرسدس بنز، سه دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، 36 کیلوگرم چای، 601 هزار و 800 نخ سیگارخارجی، و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی نیز از دیگر کالاهای مکشوفه قاچاق از این وسایل نقلیه بود. 
وی، ارزش این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و 540 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه 12 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی جهرم آمده است: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محورهای اصلی این شهرستان در بازرسی از چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین، 20دستگاه تلویزیون ال ای دی، 6 تن چوب بلوط و 55 راس احشام قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری با اشاره به اینکه، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند و چهار دستگاه خودرو متعلق به آنها نیز توقیف شد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس همچنین به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در محور آباده - شیراز به چهار دستگاه خودرو شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه، یک هزار و 537 دست پوشاک، سه دستگاه کولر گازی، سه دستگاه ماشین لباسشویی، 990 پاکت سیگار، چهل و هشت کیلو و 750 گرم شکلات، 72کیلوگرم نسکافه، و یک هزار و 200کیلوگرم مغز بادام خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد و چهار نفر متهم در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
او گفت: ارزش ریالی این محموله های قاچاق بیش از 899 میلیون ریال ریال برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار