سفری کوتاه اما پر بار
به خودم نگاه می کنم،زندگی ای که هر چند پر فراز و نشیب، همیشه پوز خند لذتش سختی روزگار را به مسخره کشیده است و من همچنان بی مروت در حق بودنش، نداشته هایم را به رخش کشیده ام.
کد خبر: ۴۶۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 30 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سفر رئیس کمیته امداد کشور که در چند روز گذشته انجام گرفت ، به باور بسیاری از مسئولان و خبرنگاران و البته جامعه هدف این سفر ، بسیار پر برکت و امیدوار کننده بود به گونه ای که در صورت همکاری لازم نهاد های مرتبط در استان ، همه ی مصوبات این سفر می تواند به هولت و در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.
مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد که همراه رئیس کمیته امداد کشور در همه ی برنامه ها و سفرهای صورت گرفته در استان بود این سفر را با دلنوشته و تصاویری توصیف کرده است.
متن دلنوشته بدین شرح است:
بازدید رئیس کمیته امداد کشور به همراه مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد و مسئولین ارشد استان از مددجویان امداد : بازدید از وضعیت امدادرسانی به مددجویان، دیدن مشکلات آنها از نزدیک، بررسی موانع و راهکارهای رفع انها از مهمترین اهدافی بود که در دومین سفر رئیس کمیته امداد به استان چهار فصل کهگیلویه و بویر احمد پیگیری شد.
 
دلنوشته ای برای یک سفر پر خیر و برکت/ گریه بر هر دردی دواست! + تصاویر
سفری کوتاه اما پر بار
دیدار چهره به چهره با نیازمندان در مناطق محروم استان، شنیدن دردها و آلام این عزیزان هر چند دل هر بیننده و شنونده ای را به درد می آورد، اما تلنگری بود به انسانیتی که دیر گاهی است پژمرده شده است.
دیدارهایی که هر چند در قالب طرح یا مسئولیتی انجام می شود، اما در واقع وظیفه ای است که اگر همچون منی نیاز و لازمه آن را به نام انسان و انسانیت در وجودم می پروراندم امروز جامعه بشریت از عرش به فرش سقوط نمی کرد.
شرح دردهایی که فریادکردن را فراموش کرده وسکوت را زینت صدا کرده اند.
فقر و نداری، درد تن های بیماری که رنج کشیدن عضوی از وجودشان است.
کمرهایی که زیر بار فقر خمیده شده اما به شرافت تعظیم میکند.
درد شکستن پاهایی که رفتن را به دستان می آموزد و حرکت دوباره را دیکته می کند.
زجر کشیدگانی که وعده غذایی گرم یا داشتن کمترین وسیله زندگی غایت آرزوی انهاست.
کودکانی که در رویای داشتن عروسک، چوب بلوط را عروس می کنند.
کودکان پایبند رویایی که سنگ تنها دارایی قلک کاغذی اشان است.
به خودم نگاه می کنم، به زندگی نه چندان دوری که ردپایش صورتم را پرچین کرده است.
زندگی ای که هر چند پر فراز و نشیب، همیشه پوز خند لذتش سختی روزگار را به مسخره کشیده است و من همچنان بی مروت در حق بودنش، نداشته هایم را به رخش کشیده ام.
چقدر دستانم از نوشتن عاجز می ماند وقتی پای روزگارانی به وسط می آید که در قدردانی از داشته هایش لنگ می زند.
قلبم سکوت اخیتار کرده و چشمانم به قلم زل زده تا نوشته هایش را در پهن دشت صورتم جاری کند.
راست می گویند که گریه بر هر دردی دواست،
سبک می شوم ؛
به یاد شعر حمید مصدق می افتم که " حرف را باید زد، درد را باید گفت" و چه خوب است که امروز در جوار کسانی هستم که من را به من یادآوری کردند.

بازدید رئیس کمیته امداد به همراه مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد از مددجویان مناطق محروم این استان
در این بازدیدها که به اتفاق جمعی از مسئولین ارشد استانی انجام شد، از تعدادی از خانواده های تحت حمایت شهرستانهای بویراحمد، باشت، گچساران، کهگیلویه دیدن شد.
مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد، در این دیدارهای صمیمی ضمن گفت و گو و شنیدن درد دل ها و مطالب مددجویان و هم چنین بررسی وضعیت زندگی و معیشتی آنها، پیگیری نیازها و کمبودهای این افراد را در دستور کار قرار داده و در مواردی با پرداخت وجه نقد و اهدا وسایل مورد نیاز به نیازمندان کمک شد.

مصیب حیدری /مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار