مسئول تاکسیرانی شهرداری سروستان گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان سهمیه سوخت خودروهای دیزلی که در طول سال تحصیلی به عنوان سرویس مدارس درون شهری و برون شهری مشغول فعالیت می باشند در سروستان تمدید نمی شود.
کد خبر: ۴۶۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 28 July 2017
تابناک فارس به نقل از راه دانا: طیب مومنی،مسئول تاکسیرانی شهرداری سروستان با اعلام  مهلت ثبت نام از متقاضیان سهمیه سوخت خودروهای دیزلی که در طول سال تحصیلی به عنوان سرویس مدارس درون شهری و برون شهری مشغول فعالیت می باشند اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته سوخت شورای ترافیک سروستان، همه خودروهای دیزلی که در طول سال تحصیلی به عنوان سرویس مجاز با مدارس سراسر شهرستان همکاری دارند تا شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به واحد تاکسیرانی شهرداری سروستانی و ثبت نام در سامانه اختصاصی سوخت و دریافت کد رهگیری از سهمیه سوخت مذکور استفاده نمایند.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: در صورت عدم توجه به این مساله، سهمیه سوخت متصدیان امور سرویس مدارس فوق الذکر به نصف کاهش یافته و این سهمیه قابل برگشت نمی باشد.

 

مسئول تاکسیرانی درون شهری سروستان همچنان تاکید کرد: پس از ثبت نام متقاضیان در این طرح توسط شهرداری برای آنها پروانه فعالیت برای مالکان و پروانه اشتغال برای رانندگان صادر شود که صدور پروانه مشروط به تشکیل پرونده و دادن تعهد مبنی بر نصب سامانه هوشمند روی خودرو و دادن سفته به مبلغ 15 میلیون تومان می باشد و در مرحله آخر اطلاعات خاصه پروانه فعالیت و اشتغال که ما برای آنها صادر می کنیم از طریق سامانه کارتابل ارسال و منتظر بازگشت سوخت خود باشند .

 

وی همچنین افزود: سهمیه سوخت خودروهای دیزلی فوق الذکر نیمه هرماه شارژ می شود که طی کردن مراحل طبق بخشنامه کمی زمان برمی باشد و متقاضیان باید کمی صبور باشند تا پس از طی مراحل سوخت آنها باز گردانده شود.

 

طیب مومنی از متقاضیان شرکت کننده در این طرح خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام به واحد تاکسیرانی شهرداری سروستان مراجعه نمایند.

 

لازم به ذکر است که تمام ناوگان بین شهری ( دارای کارت هوشمند از سازمان راهداری ) که در درون شهر « تردد » می کنند برای دریافت سهمیه سوخت بخش درون شهری خود می بایست در سامانه utcms.ir ثبت نام و پروانه فعالیت دریافت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار