شهردار شيراز در حاشيه بهره‌برداري از پروژه‌هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي گفت: اين پروژه ها فاز دوم و سوم از پارك 50 هكتاري مادر در منطقه 5 شيراز محسوب مي‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 25 July 2017
به گزارش تابناک فارس: در اولين روز از دهه كرامت، بهره‌برداري از طرح‌هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي در جنوب شيراز آغاز شد.

شهردار شیراز بر اولویت توجه به عدالت اجتماعي و توزيع مناسب طرح ها تأکید کرد.

شهردار شيراز در حاشيه بهره‌برداري از پروژه‌هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي گفت: اين پروژه ها فاز دوم و سوم از پارك 50 هكتاري مادر در منطقه 5 شيراز محسوب مي‌شود.

عليرضا پاك‌فطرت با يادآوري اينكه اين فازها 27 هكتار وسعت دارد، گفت: در فاز اول 7 هكتار از اين پارك به بهره‌برداري رسيد و امروز هم فاز دوم و سوم آماده افتتاح شده است.

وي گفت: در اين پارك علاوه بر فضاي سبز و جنگل‌كاري، زمين‌هاي ورزشي،‌ خصوصا ورزش‌هايي كه زيرساخت‌هاي كمتري در شيراز دارد، مدنظر قرار گرفته است.

علیرضا پاك‌فطرت از راه‌اندازي اولين مجموعه استاندارد سواركاري در اين پارك خبر داد و گفت: با راه‌اندازي اين مجموعه، شهريورماه امسال اولين دوره مسابقات كشوري را ميزباني خواهيم كرد.

شهردار شيراز گفت: يكي ديگر از مجموعه‌هاي ايجاد شده، سالن استاندارد تيراندازي به وسعت 3 هزار مترمربع و اولين سالن استاندارد تيراندازي شيراز است.

وی با اشاره به اينكه در اين پارك، زمين چمن مصنوعي و زمين واليبال نيز احداث شده است، گفت: در بحث فضاهاي فرهنگي، سالن آمفي‌تئاتر و فرهنگسرايي به وسعت 1100 مترمربع ساخته شده است.

شهردار شيراز همچنين گفت: در بحث اجتماعي نيز ساختمان آتش‌نشاني و اورژانس در اين محل و با توجه به نياز و ضرورت‌هاي موجود، احداث و آماده بهره‌برداري شده است.

علیرضا پاك‌فطرت با اشاره به اينكه پيش از اين عمليات اجرايي بيمارستان 64 تختخوابي توسط يك نيك‌انديش در این محدوده از منطقه 5 شروع شده است، گفت: اجراي اين طرح ها در محدوده مناطق جنوبي و شرقي كه محدوده‌هاي كمتر برخوردار شيراز محسوب مي‌شود نشان دهنده توجه شهرداري به عدالت اجتماعي و توزيع مناسب طرح‌ها است.

شهردار شيراز گفت: اعتقاد داريم طي سال‌هاي اخير در جنوب و شرق شيراز اقدامات بيشتري نسبت به شمال و غرب شهر انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار