تنها در طول یک ماه اخیر بیش از 200 میلیون تومان برای زیبا سازی و پاکسازی برخی دیوار نویسی ها در شیراز هزینه شده است.
کد خبر: ۴۶۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 25 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر جنوب:رئيس سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري شيراز با اعلام اين مطلب به خبرنگار ما گفت: چسباندن آگهي هاي تبليغاتي و ديوار نويسي در نقاط مختلف شهر سال هاست كه به يكي از مشكلات اصلي شهرهايي مانند شيراز تبديل شده و هر سال ميلياردها تومان براي پاكسازي اين ديوارنويسي ها در شهر هزينه مي شود. معصومي افزود: اگر به پاكسازي ديوار نويسي ها توجه نشود به سيما و منظر شهر آسيب مي رساند و اين پديده به عنوان يك معضل اجتماعي مطرح است.
وي تصريح كرد: برخورد با ديوار نويسي بايد به طور مستمر انجام شود و افرادي كه اقدام به اين كار مي كنند بايد بدانند كه كار آن ها به طور قطع پيگرد قانوني به دنبال دارد و تا كنون نيز تعداد زيادي پرونده عليه اين ديوار نويسي ها در مراكز قضايي تشكيل شده است و با متخلفان چه از طريق قطع تلفن، پرداخت جريمه و يا حتي الزام آن ها به پاك كردن و رنگ آميزي محل ديوار نويسي برخورد مي شود. معصومي گفت: شهرداري هر سال مجبور است براي پاك كردن و زدودن اين ديوارنويسي ها از جداره هاي شهر ميلياردها ريال هزينه كند كه اين هزينه ها از محل عوارضي كه مردم شهر پرداخت مي كنند تامين مي شود.
وي افزود: گاه شاهديم برخي از اين افراد پا را از اين فراتر گذاشته و تبليغات خود را بر روي نقاشي هاي ديواري كه شهرداري با هزينه هر متر مربع 20 تا 50 هزار تومان براي زيباسازي شهر اجرا كرده انجام مي دهند و خسارت هاي بيشتري نيز به شهر مي رسانند.
وي ادامه داد: در اين راستا تنها در كمتر از يك ماه گذشته بيش از 200 ميليون تومان براي زيباسازي و حذف برخي ديوار نويسي ها در شيراز هزينه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار