کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا با پرداخت ۵۱۹ فقره تسهیلات اشتغال زایی، مقام اول ایجاد اشتغال در استان فارس را کسب کرد.
کد خبر: ۴۶۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 24 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: محمد بهزادی مدیر کمیته امداد شهرستان فسا با بیان اینکه پارسال این نهاد با پرداخت ۵۱۹ فقره تسهیلات اشتغال زایی، مقام اول ایجاد اشتغال در استان را کسب کرد، گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سال ۹۵، بیش از ۷۲ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده است.


وی افزود: طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های مشاغل خانگی، صنایع دستی، حمل و نقل، کشاورزی، دامداری، پرورش ماکیان، کسب و کار، فنی و خدمات، زنبور داری، خدماتی و تولیدی راه اندازی و اجرا شده است.


بهزادی بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال با هدف کمک به پایداری و ارتقای ضریب موفقیت شغلی، تحت نظارت مستمر و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این نهاد قرار دارد.


وی اظهار داشت: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام می‌شود و هر سال تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.


بهزادی گفت: معرفی به کاریابی ها، ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مددجویان بدون مهارت شغلی در دوره‌های آموزشی بلند مدت فنی و حرفه‌ای و قرار گرفتن در مسیر اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی و دستیابی به استقلال اقتصادی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال است.


وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۰ طرح اشتغال با هزینه ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اجرا شده است که این روند تا پایان سال ادامه می‌یابد.


مدیر کمیته امداد شهرستان فسا تصریح کرد: اعتبارات حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان فسا در سال ۹۶ بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار