مبلغ کمیسیون رانندگان تاکسی بی سیم نورابادی با درامد روزانه 40 تا 60 هزار تومان ماهیانه 217 هزار تومان میباشد که نسبت به شهر یاسوج 117 هزار تومان بیشتر است در حالی که درامد رانندگان تاکسی بی سیم یاسوج از نوراباد نیز بیشتر است/یکی از معترضین نیز از سوی مدیریت این نهاد تاکسیرانی اخراج شده است که هیچگونه سند کتبی به وی مبنی بر اخراجش به او تحویل داده نشده است/حال پس از چهل روز تاخیر در مشخص شدن نتیجه رسیدگی به اعتراض این رانندگان میتوان پرسید مسوول اصلی عدم رسیدگی چه کسی. یا نهادی بوده است؟شهرداری، فرمانداری یا ...
کد خبر: ۴۶۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 24 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر نورآباد:شهریار گودرزی در تاریخ خبری مبنی بر اعتراض تعداد زیادی از رانندگان تاکسی بیسیم ممسنی در خصوص توجه به حقوق انها منتشر شد.
در این خبر امده بود تعدای از رانندگان تاکسی بی سیم نوراباد در اعتراض به مشکلات خود به فرمانداری و شهرداری مراجعه کرده اند.
حال پس از گذشت بیش از 40 روز از این موضوع یکی از معترضان در گفتگو با خبرنگار ما گفته است؛ بیش از 40 روز از اعتراض رانندگان تاکسی بی سیم ممسنی میگذرد و این اعتراض در قالب حضور فیزیکی و تسلیم نامه امضا شده توسط معترضین به مسوولین مربوطه از جمله فرمانداری و شهرداری نوراباد ممسنی بی نتیجه مانده است.
شایان ذکر است از رانندگان این واحد که زیر نظر تاکسی رانی و شهرداری نوراباد میباشد مبلغ یک ملیون تومان رهن توسط مدیریت این واحد دریافت شده است که نسبت به شهر یاسوج دو برابر میباشد.
همچنین مبلغ کمیسیون رانندگان نورابادی با درامد روزانه 40 تا 60 هزار تومان ماهیانه 217 هزار تومان میباشد که نسبت به شهر یاسوج 117 هزار تومان بیشتر است در حالی که درامد رانندگان تاکسی بی سیم یاسوج از نوراباد نیز بیشتر است.
بر اساس متن اعتراض،  معترضین این تبعیض را ظلمی در حق 70 خانواده میدانند که به اجبار پذیرفته اند.

بر اساس گزارش های دریافتی یکی از معترضین نیز از سوی مدیریت این نهاد تاکسیرانی اخراج شده است که هیچگونه سند کتبی به وی مبنی بر اخراجش به او تحویل داده نشده است.

حال پس از چهل روز تاخیر در مشخص شدن نتیجه رسیدگی به اعتراض این رانندگان میتوان پرسید مسوول اصلی عدم رسیدگی چه کسی. یا نهادی بوده است؟ و به نقل از یکی از معترضین تا کنون هیچ جوابی مبنی بر قانونی یا غیره قانونی بودن موضوع به رانندگان داده نشده است.
 و به نظر نمیرسد که تصمیم گیری در این خصوص نیاز به چنین زمانی داشته باشد.
تعیین نرخ زیر نظر تاکسیرانی و شاید اعضایی از یک کمیسیون انجام میشود و امید است شورای شهر، و شهردار و مسوول تاکسیرانی نوراباد در خصوص این تفاوت قیمتی و نحوه نرخ گذاری شفاف سازی کنند.
همچنین معترضین به نحوه خدمات دهی مجموعه به رانندگان هم اشاره دارند که حتی خدمات دهی این سیستم با دیگر شهرها متفاوت هست و این در حالی است که با توجه به نرخ دریافتی ماهیانه بیش از پانزده میلیون فقط از طریق کمیسیون رانندگان نسیب شرکت میشود.
در جای جای ایران ارایه خدمات در تسریع خدمت رسانی مورد توجه قرار گرفته است و شهرداری ها با تعیین نرخ کرایه و کمیسیون میتوانند بر کیفیت روحی روانی این مجموعه اثر بگذارند و باید دید تفاوت اینچنینی در تاکسیرانی نوراباد با شهری مثل یاسوج چه مواردی میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار