گروه سرمایه گذار کشور چین برای سرمایه گذاری در نواحی صنعتی فارس اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۴۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 23 July 2017
تابناک فارس به نقل از صدا سیما:مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بر حمایت ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس تاکید کرد وگفت:بستر های لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی در ۶۱شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس فراهم است.
شاهپور قنبری در جلسه با گروه سرمایه گذار کشور چین افزود:با حمایت های انجام شده ،از ابتدای امسال تاکنون دوسرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان فارس با دریافت زمین، اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.
قنبری تصریح کرد: در مناطق مختلف استان زیرساخت شهرک صنعتی ایجادشده و هر منطقه متناسب با مزیت های موجود در آن می تواند در جذب سرمایه گذار نقش موثری داشته باشد.
نماینده هیات سرمایه گذار چینی نیز در این جلسه با اشاره به علاقمندی این گروه برای سرمایه گذاری در حوزه های انرژی های خورشیدی وطراحی وساخت نسل جدید لامپ های LEDگفت:با توجه به وجود دانش فنی و توانمندی موجود در این گروه سرمایه گذاری ،درصورت فراهم بودن شرایط وزیرساخت ها آماده تولید انبوه این محصولات هستیم .
در این جلسه مقرر شد هیات سرمایه گذار چین از برخی ظرفیت ها و زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان بازدید کنند و سپس درجلسات مشترک درخصوص نحوه سرمایه گذاری ها اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار