آیت الله ایمانی:با اشاره به اینکه دولت جدید به دنبال رفع مشکلات باشد، گفت: دولت دوازدهم با هیئت دولتی که قادر به انجام وعده ها باشد حرکت کند به خصوص در موضوع واردات که کشور را تحت تاثیر قرار داده است، شرم داریم که آب و رب گوجه فرنگی از خارج کشور وارد شود.
کد خبر: ۴۶۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 21 July 2017
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دولت دوازدهم با به دنبال انجام وعده ها و رفع مشکلات مردم باشد.

تابناک فارس به نقل از مهر:آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: در طول تاریخ شخصیت های بزرگ و اثرگذار فراوان بودند که در زمان خودشان مورد بی مهری قرار گرفتند و چهره ملکوتی آنها لکه دار نشان داده شد.

وی ادامه داد: آیت الله کاشانی که در تاریخ قرن معاصر نقش ایفا کرد در بیداری و هوشیاری جامعه و قیام ۳۰ تیر برای نجات ملت طراحی کرد از جمله افرادی است که مورد بی مهری واقع شد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: به خاطر بازی های سیاسی مشکلاتی برای او و ملت ایران اتفاق افتاد و حدود یک ربع قرن جامعه زیر سلطه استبداد دست و پا زد تا هنگامی که خداوند گشایشی برای ملت فراهم ساخت و امامی آمد و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: چندسالی است که دهه ای در تقویم ثبت شده به نام دهه کرامت که آغازش میلاد حضرت معصومه(ص)، بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی(ع) و پایان آن ولادت امام رضا(ع) است و در این دهه مردم در شهرهای مختلف پیوند خود را با اهل بیت(ع) استوارتر می کنند.

وی یادآور شد: حضرت معصومه(ع) درسی برای دختران است که می شود عفیف بود، کار سیاسی و اجتماعی کرد، مهاجرت کننده به سمت خدا بود و الگویی است که بر متولیان امر تعلیم و تربیت لازم است که دختران را با همین رشد سیاسی و فکر و اندیشه اجتماعی پرورش دهند.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: آمریکای جنایت کار در طول تاریخ قدرتش که بعد از جنگ جهانی دوم شروع شد به هیچ کشور جهان پایدار نبوده و به عهد و پیمان وفا نکرده است و همواره به فکر منافع خود بوده است.

آیت الله ایمانی افزود: شاهدیم که آمریکا به مانند گرگ به دنبال طعمه هست چه هم پیمان باشد و چه دشمن باشد به دنبال منافع است.

وی تاکید کرد: آمریکا دنیا را به عنوان گاو شیرده می بیند و همواره این کار را انجام داده است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: در موضوع برجام نیز چنین کرد و با اینکه ایران تعهدات خود را انجام داده، تحریم ها را دنبال می کنند و با چنین کشوری نمی شود گفت و گو کرد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: امیدواریم جامعه ما که ۳۸ سال است آمریکا را شناخته، بدانیم این دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست و گامی بر اساس کلمات او داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار