هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شیراز در شیراز و 10 شهرستان دیگر استان فارس، هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گروه‌های مختلف پزشکی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۶۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 21 July 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس هیات نظارت در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شیراز، گفت: از امروز صبح با آغاز انتخابات، استقبال قابل قبولی از همه گروه‌ها شده و انتخابات به‌صورت روان در حال انجام است.

سید بصیر هاشمی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نشست‌های مشترک هیات نظارت و هیات اجرایی، شاهد انتخابات خوب و بدون هیچ مشکلی هستیم.

رئیس هیات نظارت در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شیراز، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با هیات نظارت و هیات اجرایی مرکزی، سامانه‌ای طراحی‌شده که در آن اسامی تمام افرادی که در نظام پزشکی ثبت‌شده وجود دارد که در سرعت بخشیدن به انجام انتخابات بسیار مؤثر است.

هاشمی بیان کرد: در انتخابات گروه‌هایی شامل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، مامایی و لیسانسیه های پروانه‌دار شرکت دارند که باوجود عوامل اجرایی از هر شش گروه، باعث عدم شلوغی و اتلاف وقت در صف انتخابات شده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، نظارت بر تمامی مراحل انتخابات به‌ویژه بررسی صلاحیت‌ها را ازجمله وظایف هیات نظارت عنوان کرد.

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس هیات اجرایی برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شیراز، با اشاره به برگزاری این دوره از انتخابات به دو صورت حضوری و الکترونیکی گفت: مدت‌زمان انتخابات الکترونیکی از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 امروز جمعه، به کمک سامانه مربوطه و انتخابات حضوری نیز از ساعت 9 صبح تا 19 عصر امروز، در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه دارد.

عبدالخالق کشاورزی افزود: باوجود الکترونیکی بودن این دوره از انتخابات، شاهد مراجعه حضوری قابل چشمگیری از گروه‌های مختلف هستیم.

رئیس هیات اجرایی برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شیراز ادامه داد: انتخابات حضوری در شیراز و 10 شهرستان دیگر از استان فارس، هم‌زمان با سراسر کشور در حال برگزاری است که به نظر می‌رسد آمار مشارکت از دوره قبل نیز بیشتر شود.

کشاورزی بیان کرد: از آغاز انتخابات تاکنون، بیش از 200 پزشک، 55 دندان‌پزشک، 50 داروساز و 60 لیسانسه پروانه‌دار، به‌صورت حضوری شرکت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار