معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از اجرای طرح فروش بلیت ورودی سه مکان شاخص تاریخی– فرهنگی به صورت الکترونیکی تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 20 July 2017
به گزارش تابناک فارس :جمشید معینی با تاکید به نقش ابزارهای الکترونیکی جهت تسریع در امور روزمره که موجب بالا بردن ضریب امنیت صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی می شود، گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، این اداره کل، تصمیم به تجهیز اماکن تاریخی- فرهنگی تحت مدیریت خود به  سیستم مکانیزه فروش بلیت الکترونیکی و کنترل تردد گرفته است.

به گفته وی، این سیستم با هدف تسهیل دسترسی به تهیه بلیت اماکن تاریخی-فرهنگی به صورت الکترونیکی، اینترنتی و از طریق سایت پیش بینی شده است که امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات عدیده صف های طولانی و بی نظمی های موجود در این صف ها مرتفع گردد.

معینی در ادامه به بیان دیگر از مزایای استفاده از این طرح پرداخت و افزود: کنترل هر چه بهتر فرایند فروش بلیت در جهت اخذ آمارهای دقیق و هدفمند برای برنامه ریزی بهتر آتی و جلوگیری از مفسده های مربوط به فروش بلیت در اماکن گردشگری از جمله دیگر مزایای استفاده از طرح می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس در پایان با اشاره به  محدودیت اعتبار خاطر نشان کرد: مقرر شد، با توجه به میزان بازدیدکنندگان، سیستم فروش بلیت الکترونیکی ابتدا در سه مکان شاخص مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه ، سعدیه و ارگ کریم خانی به صورت پایلوت پیاده سازی شود و پس از اخذ بازخورد و رفع نواقص احتمالی و مشکلات پیش بینی نشده، در اسرع وقت این طرح در کلیه اماکن تاریخی فرهنگی فارس پیاده سازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار