معاون وظیفه عمومی استان فارس گفت: مشمولان غایب و فراری متولد سال 1370 و قبل از آن که بیش از هشت سال سابقه غیبت و فرار دارند برای ثبت نام در طرح جریمه مشمولان غایب و فراری تا پایان شهریور ماه 96 مهلت دارند.
کد خبر: ۴۶۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 18 July 2017
به گزارش تابناک فارس:سرهنگ محمد باقر دهقان افزود: کسانی که شرایط فوق را دارند و تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 اقدام به نام نویسی کنند.
 
وی ادامه داد: مشمولان دارای شرایط یاد شده که در خارج از کشور اقامت دارند چنانچه برای تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود در این طرح شرکت نکنند فقط تا پایان سال 96 فرصت دارند از مزایای ورود و خروج به کشور بدون رسیدگی به وضعیت نظام وظیفه شان استفاده کنند و پس از آن این امکان میسر نخواهد بود.
 
معاون وظیفه عمومی استان فارس، در مورد بخشش اضافه خدمت مشمولان و سربازان حین خدمت هم گفت: براساس عفو و بخشش رهبر معظم انقلاب، تمام سربازن حین خدمت و مشمولانی که تا 22 بهمن ماه 1396 خود را برای اعزام به خدمت معرفی کنند از این بخشش برخوردار می شوند.
 
او افزود: این بخشش صرفا مشمولانی را که قصد اعزام به خدمت دارند و یا در حین خدمت هستند شامل می شود و برای تحصیل، معافیت کفالت و یا استفاده از کسر خدمت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار