استاندار فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای رفع مشکلات درمانی و دارویی جانبازان استان اقدام کنند.
کد خبر: ۴۶۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 17 July 2017
به گزارش تابناک فارس: سید محمد علی افشانی در کارگروه رفع مشکلات جانبازان فارس افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات جانبازان مدیریتی است و تمام مجموعه های ذی ربط و مرتبط باید اهتمام ویژه برای رفع آنها داشته باشند.
 
وی ادامه داد: باید بکوشیم تا مشکلات رفاهی جانبازان نیز با همکاری دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان برطرف شود.
 
استاندار فارس بیان کرد: در این زمینه باید با همراهی دستگاه های اجرایی کاری در استان فارس انجام شود که مبنایی برای حل مشکلات جانبازان در کشور قرار گیرد.
 
افشانی، کمک به جانبازان و رفع مشکلات آنها را وظیفه تمام مدیران دانست و اظهار داشت: اگر در جایی افرادی متقاضی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف هستند باید اولویت را به جانبازان داد که با وجود مشکلاتی که دارند به دنبال ایجاد اشتغال هستند.
 
وی گفت: مسائل رفاهی جانبازان اهمیت ویژه ای دارد و مراکزی که برای ارائه خدمات به جانبازان ایجاد شده اند باید در این زمینه جدیت داشته باشند و خدمات مناسبی را به جانبازان ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار