فرماندار اقلید با اشاره به مشکل معیشتی مردم و معضل بیکاری، لزوم حمایت و مساعدت خیّران در تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی در این شهرستان را خواستار شد.
کد خبر: ۴۶۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 17 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر گزاری فارس :صالح مشتاقی لار در آیین کلنگ‌زنی فاز دوم حسینیه اعظم علی‌ابن‌ابیطالب (ع) محله باغستان این شهر که با حضور امام جمعه، مدیر و معاون اداره جهاد کشاورزی، اهالی محله و هیأت امنای این حسینیه توسط نیکوکار جوان حاج مهدی شرافتی صورت گرفت، از تمام خیّرانی که در این راستا قدم برمی‌دارند تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: قدم برداشتن در راستای ایجاد مسجد و حسینیه و کانون‌های فرهنگی مذهبی کاری ارزشمند است، اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم و معضل بیکاری جوانان لازم است که خیران در عرصه کارآفرینی نیز حرکتی مؤثر انجام دهند.

فرماندار اقلید بر لزوم تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی در این شهرستان تأکید و تصریح کرد: با مشارکت خیران در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و به حرکت درآوردن چرخه‌های صنعتی شهرستان، علاوه بر بازگشت سرمایه اصلی به سرمایه‌گذاران با ایجاد اشتغال پایدار مشکل بسیاری از خانواده‌ها حل خواهد شد که این امر، کاری پسندیده و مورد رضایت الهی است.

مشتاقی لار در پایان سخنان خود با دعوت از خیران و نیکوکاران اقلیدی ساکن داخل و خارج شهرستان خواست تا با مشارکت در این کار و تشکیل بنیاد خیریه کارآفرینی گامی مؤثر در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان انجام دهند.

در ادامه این آیین امام جمعه اقلید حرکت در راستای ایجاد مسجد و حسینیه به عنوان سنگر دینی و فرهنگی را ارج نهاد و با بیان اینکه تنها با ساخت مسجد و حسینیه کار تمام نمی‌شود، اظهار داشت: باید کوشید که مساجد و حسینیه‌ها محلی برای تربیت افرادی مجاهد، بابصیرت و انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم تصریح کرد: باید حفظ و صیانت از ارزش‌ها هدف و رویکرد اصلی ما باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار