ملی پوش دوی نیمه استقامت کشورمان گفت: تاریخ مدال آوری در آسیا بعد از 17 سال برای شهرم تکرار شد.
کد خبر: ۴۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 16 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس:مسلم نیادوست در مورد کسب مدال در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: واقعیت این است که اصلا فکر نمی‌کردم صاحب مدال شوم، چون کار خیلی سخت بود و دوندگان قدری شرکت کرده بودند. عدنان که چهارم شد. طلای بازی‌های آسیایی 800 متر و برنز 1500 متر را داشت. محمد شاوین هم که رکورد 3.31 دقیقه را داشت مدال آسیایی در کارنامه دارد.

وی ادامه داد: در حین مسابقه بارندگی شدیدی بود و مسابقه 50 دقیقه به تعویق افتاد و خدا را شکر می‌کنم که در 50 متر آخر این دو دونده سرشناس را شکست دادم و مدال با ارزش برنز را به دست بیاورم که حاصل زحمت خیلی از افراد است.

ملی‌پوش دوی نیمه استقامت در مورد برنامه‌های بعدی اش، گفت: مهمترین برنامه‌مان برای امسال همین مسابقات قهرمانی آسیا بود. در این رقابت‌ها هدف‌مان فقط کسب مدال بود و باید خودمان را کم کم برای بازی‌های آسیایی سال آینده آماده کنیم.

وی گفت: امیدوارم شرایط به همین شکل پیش برود و خدا هم کمک‌مان کند. همه چیز باید دست به دست هم دهد که دوباره پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم.

نیادوست در مورد پاداش فدراسیون برای مدال آوران آسیایی گفت: این پاداش انگیزه زیادی به بچه‌ها داد و باید از کسانی که حمایت کردند تشکر کنم. مخصوصا پدرم که 5 سال است مربیگیری‌ام را برعهده دارد و رئیس هیات‌ استان‌مان هم تاکنون همه جوره حمایتم کرده است. خوشبختانه با این مدال توانستم جواب زحمات آنها را بدهم. این مدال بعد از 17 سال برای شیراز به دست آمد. آخرین بار مهدی جلودارزاده در آسیا مدال گرفته بود و تاریخ دوباره برای شهرم تکرار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار