استاندار فارس، با اشاره به گلایه های بخش خصوصی نسبت به وجود برخی موانع حقوقی گفت: مجموعه مدیران استان باید رفع این موانع را به عنوان یکی از کارهای مهم در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 16 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:استاندار فارس: موانع حقوقی سد راه بخش خصوصی برطرف شود
به گزارش ایرنا سید محمد علی افشانی،  در نشست شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی در شیراز، با اشاره به قابل حل بودن بسیاری از این موانع در استان افزود: با توجه به انگیزه دولت و شخص دکتر جهانگیری به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی برای رفع مانع و مشکلات، می توان آن دسته از موانعی که امکان حل آنها در استان وجود ندارد را برای اصلاح به دولت پیشنهاد داد.
وی، در مورد روند فعالیت تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی هم گفت: اگر مبنای رفتار و کار قانون باشد، رضایتمندی مردم و کارفرمایان بیش از گذشته خواهد بود و اگر برخی ابهامات نیز برطرف شود کمک بزرگی به تولید و اشتغال خواهد شد.
استاندار فارس ادامه داد: یکی از کارکردهای چنین شوراها و کارگروه های پیش بینی شده در قانون، کاهش موانع پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران یه ویژه در شرایط کنونی است.
افشانی، وضعیت سال 95 استان فارس در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری را خوب ارزیابی کرد و افزود: باید امسال هم که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری شده بکوشیم تا کارنامه قابل قبولی از سوی مدیران دولتی و خصوص ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار