کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله کشوری مسابقات سرود و نقاشی همگانی، دانش آموزان فارس با کسب ۱۴ مقام، رتبه نخست کشوری را کسب کردند.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 16 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم نجفی نژاد دبیر مسابقات فرهنگی و هنری استان فارس گفت: در این مسابقات در رشته سرود همگانی دانش آموزان فارس موفق به کسب سه مقام اول، دو مقام دوم و یک مقام کشوری شدند.


وی افزود: در رشته نقاشی همگانی همه آثار ارسالی از فارس رتبه برتر را بدست آورد و در مجموع استان فارس در این دو رشته حائز رتبه اول کشوری شد.


نجفی نژاد بیان کرد: امسال از میان هزار و ۹۳۲ آثر ارسالی آموزشگاه‌های استان به دبیرخانه این مسابقات، ۳۲۴ اثر برگزیده و پس از بررسی و بازبینی هشت اثر در حوزه سرود و هشت اثر در حوزه نقاشی به مرحله کشوری ارسال شد.


وی اظهار داشت: سرود و نقاشی همگانی یکی از فعالیت‌های گروهی است که با حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان مدارس و با هدایت و راهنمایی اولیاء مدرسه در سراسر مدارس استان فارس اجرا می‌شود و در این فعالیت، مدارس استان سرود و نقاشی همگانی را تهیه و برای رقابت به مرحله منطقه‌ای و استان ارسال کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار