هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، شهرستان‌های لامِرد و مُهر میزبان شهدای گمنام می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 16 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: سردار محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه حمیدرضا گرامی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر با حضور در شهرهای گله‌دار و خوزی این شهرستان، خبر مراسم تشییع و خاک‌سپاری سه شهید گمنام در شهر گله‌دار و دو شهید گمنام در شهر خوزی را اعلام کرده و از محل خاک‌سپاری فرزندان گمنام امام روح‌الله به‌صورت میدانی بازدید کردند.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این 5 شهید گمنام در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

باقرزاده پس‌ازآن به همراه دیگر فرماندهان سپاه و بسیج لامرد به روستای چهارطاق بخش علامرودشت لامرد رفت و در آنجا نیز به‌صورت میدانی از محل خاک‌سپاری دو شهید دیگر گمنام که هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) میهمان مردم این بخش خواهند بود بازدید میدانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در این زمینه اظهار داشت: چهارشنبه‌شب هفته جاری مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر لامرد برگزار می‌شود.

عبدالله آزاد افزود: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این دو شهید گمنام در روز پنج‌شنبه هفته جاری هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهارطاق بخش علامرودشت برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز افتخار بزرگ شهرستان لامرد بر این است که تمام شهرها و بخش‌های تابعه این شهرستان متبرک به حضور و بارگاه شهدای گمنام می‌باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار