مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها، شیراز باید به شهر توریستی ورزشی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 15 July 2017
به گزارش تابناک فارس:حیدرعلی کامیاب در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فارس اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و جاذبه‌های بالای شیراز برای جذب توریست در کنار زیرساخت‌های به وجود آمده و در حال ساخت ورزشی شیراز می‌تواند توریست‌های ورزشی را به خود جذب کند.

البته جناب مدیر مشخصا اشاره ای به اینکه این زیرساخت ها چیست نکردند!
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: شیراز و استان فارس در دو سال گذشته میزبان چندین رویداد بین‌المللی بوده است که این رقابت‌ها نیز در سال جاری در چندین رشته ورزشی در مرکز استان برگزار می‌شود.

احتمالا منظور ایشان رالی شیراز و مسابقات شطرنج در لارستان و جام جهانی کشتی فرنگی است که هیچکدام ازین موارد مصادیق جذب توریست ورزشی نیستند.
 
 البته برگزاری این مسابقات در شیراز و استان فارس قابل تقدیر است اما مراد اینجاست که جذب توریست ورزشی به این راحتی ها هم که تصور می شود نیست.
 
شیراز و فارس با این همه ظرفیت تاریخی و میراث فرهنگی توریست های همان بخش را جذب کند خیلی شاهکار کرده اند.
 
ان شاءالله بعدها به توریست ورزشی هم می رسیم.
 
کامیاب همچنین با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران نابینا و کم بینای فارس در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی و همچنین حضور پرتعداد در تیم‌های ملی گفت: توجه ویژه به ورزش این قشر از جامعه و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز آنان از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس است و باید شرایط لازم برای این ورزشکاران در عرصه های مختلف مهیا کرد.

وی همچنین با اشاره به زمین فوتبال در حال ساخت تخصصی نابینایان و کم بینایان در شیراز هم گفت: این زمین تا پایان فصل پاییز به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار