بیش از ۸۷ هزار نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شدند.
کد خبر: ۴۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 15 July 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:کارشناس مسوول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ۸۷ هزار و ۶۶۶ نفر روز از ۲۵ خرداد تا امروز ۲۴ تیر در مدارس فارس اسکان داده شده اند.
داوود مرادی افزود: این مسافران در قالب ۸ هزار و ۲۴۲ نفر در ۲۲۰ مدرسه اسکان یافته اند.
مرادی با بیان اینکه هزار و ۶۰۰ کلاس آماده اسکان مسافران است، افزود: در شیراز ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده شده است.
داوود مرادی افزود: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی است.
مرادی افزود: فرهنگیانی که قصد سفر به استان فارس را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.
کارشناس مسوول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز، خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان - دبستان ابوریحان واقع شده است و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس بگیرند.
وی افزود: پارسال ۳۳۱ هزار و ۲۰۸ نفر روز در تعطیلات تابستان در مدارس فارس اسکان داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار