مدیر کمیته امداد بوانات گفت: با همراهی و همکاری ائمه جمعه و دهیاران امسال در بحث جمع آوری و توزیع زکات فطره افزایش قابل ملاحظه ای داشتیم.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 15 July 2017

تابناک فارس به نقل از حرف رسا: به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شورای زکات شهرستان بوانات جلسه شورای زکات در بخش سرچهان بوانات با حضور امام جمعه، معاون بخشداری، مدیر جهاد کشاورزی، رییس تعاون روستایی بخش ، مدیر امدادبوانات و دبیر شورای زکات سرچهان در این بخش برگزار شد .

محمد حسین امیدی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با توجه به رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی باید شورای زکات را به بخش ها و روستاها ببریم و بیش از پیش فعال کنیم تا بتوانیم ضمن جمع آوری زکات به نیازمندان نیز کمک کنیم.

حجت الاسلام طلایی امام جمعه بخش سرچهان در این جلسه تشکیل جلسه شورای زکات در روستاها را مهم و ضروری دانست و باتوجه به شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در بخش خواستار حضور مودیان زکات و دهیاران  در بین کشاورزان شد و از مدیر جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی در تشویق و ترغیب کشاورزان در عمل به زکات  و جمع آوری زکات تاکید کرد.

در ادامه جلسه نیز حجت الاسلام  رضایی مسئول و دبیر شورای زکات شهرستان بوانات گزارشی از زکات فطریه جمع آوری شده در سال جاری  و زکات سه ماهه اول امسال را ارائه نمود و از همه ی کسانی که به هرنوعی در جمع آوری زکات نقش دارند تقدیر و تشکر کرد.

 امیدی مدیر کمیته امداد شهرستان بوانات با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در نقش و جایگاه اهمیت زکات که تکلیفی برای مودیان فریضه زکات که خود یک صدقه جاریه است، خواستار تلاش بیشتر دهیاران و کشاورزان و خیرین در امر رسیدگی به فقرا و محرومین شد.ودر پایان از همکاری جهاکشاورزی و تعاونی روستایی تشکر و قدردانی کرد.

لازم بذکر است که کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات با همکاری ائمه جمعه، دهیاریها، شوراهای روستاها ، خیرین و هیئت امناء مساجد در سال گذشته مبلغ 490میلیون ریال زکات فطریه و در روز عید فطر امسال مبلغ 2 میلیاردو یک میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری نموده که نسبت به سال قبل 200 درصد افزایش داشته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار