نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز توسط افرادی سودجو، استفاده بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی و کمبود باران‌های چند سال گذشته عامل اصلی کاهش آب‌های زیرزمینی در استان فارس است.
کد خبر: ۴۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 July 2017
تابناک فارس به نقل از آنا: علی اکبری در حاشیه یادواره 46 شهید روستای شهیدآباد در سخنانی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته شاهد اشتباهات مکرری از سوی بنگاه‌های اقتصادی و مراکز کارآفرینی بوده‌ایم، افزود: این مراکز به جای رشد عمودی و افزایش راندمان و بهره‌وری، به توسعه عرضی پرداخته و مشکلات بسیاری را برای صنایع تولیدی و اشتغال‌زایی ایجاد کرده‌اند.

وی در مورد قرار داد با شرکت توتال خاطرنشان کرد: توجه به گسترش روابط اقتصادی با دیگر کشورها باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا تفاهم‌نامه با شرکت توتال به عنوان یک بِرَند در قالب بهره‌وری و رشد اقتصادی نقش اساسی ایفاء می‌کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهایی همچون ژاپن با 130 میلیون جمعیت تنها 350 هزار کارمند و آمریکا با 320 میلیون جمعیت تنها 800 هزار کارمند دارند، تصریح کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح ساختار اداری است، چراکه ایران تنها با 80 میلیون جمعیت بیش از کشورهای یادشده و بسیاری از کشورهای دیگر کارمند دارد؛ از همین روی نیاز به بازنگری در ساختارهای اداری بیش از گذشته احساس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار