مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: امسال سه هزار و 400 زائر از استان فارس به حج تمتع مشرف می شوند.
کد خبر: ۴۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 14 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا زینلی روز جمعه در حاشیه برگزاری همایش آموزشی ویژه زائران حج تمتع گفت:اعزام این زائران از 21 مردادماه جاری از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره آغاز می شود و برنامه پروازهای حجاج به زودی اعلام می شود.
وی با بیان اینکه ویزاهای کاروان های حج تمتع امسال استان فارس صادر شده است، افزود: زائران استان فارس در قالب 25 کاروان به حج تمتع اعزام می شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان فارس اظهارداشت: امسال ارائه نظام بر انجام حج تمتع بود که در این زمینه بهثه مقام معظم رهبری و دستگاه های متولی امکانات لازم برای زائران حج تمتع امسال در عربستان به نحو مطلوبی آماده شده است.
زینلی با اشاره به برگزاری همایش آموزشی حج تمتع ویژه زائران اضافه کرد: حج تمتع امسال از حساسیت های ویژه ای برخوردار است که زائران باید با دقت به موارد مطرح شده در این دوره ها توجه و تمام اقدامات خود را بر اساس گروه بندی های انجام شده رعایت کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان فارس ادامه داد: زائران حج تمتع باید به صحبت ها و سخنان مدیر کاروان ها دقت و عمل کنند.
زینلی عنوان داشت: در همایش آموزشی حج تمتع که روز جمعه 23 تیرماه جاری برگزار شد، 2 هزار نفر از زائران شهر شیراز شرکت کردند و در این همایش به صورت عملیاتی مناسک حج به زائران آموزش داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار