طی دیدار شورای ورزشی و خیراندیش شهر خور با مدیر کل ورزش و جوانان فارس، درخصوص اتمام پروژه های نیمه تمام قول مساعد داده شد.
کد خبر: ۴۵۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 13 July 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد فارس :طی دیداری با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس، رئیس ورزش و جوانان لارستان،شورای ورزشی و خیراندیش ورزش شهر خور به مسائل و مشکلات ورزش خور رسیدگی شد .

در این دیدار طیبی رئیس ورزش و جوانان و آقای اکرمی خیر اندیش و رئیس شورای ورزش خور ضمن تقدیر و تشکر از کامیاب مدیر کل ورزش فارس از توجه و حمایت از ورزش لارستان و بخش خور مهمترین مسائل و مشکلات و همچنین نیازهای ورزش لارستان و شهر خور را بیان نمودند.

همچنین اکرمی خیراندیش شهر خور که در عرضه ورزش خور تلاشهای زیادی نموده از مدیرکل ورزش فارس در خصوص حمایت از خیرین و توجه به ورزش تقدیر و قدردانی نمود و از ادامه فعالیتهای ورزش خور که بزودی با همت خیرین شهر خور در بحث ورزش صورت خواهد گرفت اشاره کرد..

در ادامه از تکمیل و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره آقای فولاد چنگ خیر اندیش خور در هفته دولت باحضورومشارکت  آقای کامیاب در این مراسم خبرداد و گفت از اینکه توجه و نگاه مدیر کل ورزش فارس به همه شهر ها و بخشها میباشد و کار آنان را رصد می نمایید قابل تقدیر میباشد و اشاره کرد حمایتهای دولت در کنار بخش خیرین باعث میشود تا خیرین در عرصه ورزش با همت و روحیه مضاعف فعالیت نمایند.

سپس کامیاب ضمن خیر مقدم به مسوولین ورزش لارستان و شهر خور از حضور خیرین در ورزش تشکر نمود و حمایت و همکاری خویش را جهت ادامه کار در حوزه های عمرانی شهر خور و لارستان اعلام نمود که میتوان به مهمترین آنها

تکمیل رختکن استادیوم خور

زیر سازی چمن مصنوعی شهر خور

آسفالت و روشنای استادیوم خور

پیگری جهت جذب اعتبار چمن مصنوعی لار

اختصاص بودجه جهت خرید تجهیزات سرمایشی به لارستان و بخشها

تکمیل خوابگاه شهر لار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار