دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره خبر داد. این نمایشگاه شامل ۶۰ اثر از برگزیدگان این دوره است که توسط هیئت داوران انتخاب شده است.
کد خبر: ۴۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 11 July 2017
به گزارش تابناک فارس:هاشم مظاهری‌زاده گفت: چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» در حالی به کار خود پایان داد که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شرایط برای برپایی نمایشگاه آثار برگزیده آن فراهم نشد.

وی با بیان اینكه این نمایشگاه شامل ۶۰ اثر از برگزیدگان این دوره است که توسط هیئت داوران انتخاب شده است، ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پنج‌شنبه، ۲۲ تیرماه لغایت پنج‌شنبه، ۲۹ تیرماه ۹۶ در نگارخانه وصال واقع در چهار راه پانزده خرداد (پارامونت) پذیرای علاقه‌مندان است.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» با اشاره به برپایی این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: آیین بازگشایی این نمایشگاه نیز ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه، ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» یکی از رویدادهای هنری شاخص در برنامه‌های درنظر گرفته شده برای پایتختی جوانان جهان اسلام بود که ۲۲ اردیبهشت امسال در آیین اختتامیه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار