رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: عده‌ای در دولت به دنبال سوژه‌سازی‌ها، جریان‌سازی‌ها و دوقطبی‌سازی‌های کاذب هستند تا با این اقدامات از هدف اصلی غافل شویم.
کد خبر: ۴۵۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 10 July 2017
به گزارش تابناک فارس:داوود گودرزی در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام(ره) استان فارس اصلی‌ترین چالش برای انقلاب اسلامی را تربیت برشمرد و اظهار داشت: در صحنه جنگ زمانی باید ورود کنیم که خودمان را بشناسیم و طراحی دشمن را ببینیم و باید ببینیم طرف مقابل چه برنامه‌ای دارد و بعد اقدام کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ سخت با ایران شدنی نیست و بر همین اساس سه کار را در دستور کار خود قرار دادند که شامل گسترش تحریم‌ها، حمایت از جریان فتنه و تقویت جریان‌های معاند خارج از کشور است.

گودرزی بیان کرد: آمریکا می‌خواهد با فشار تحریم‌ها ذائقه مردم را تغییر دهد تا از نظام خسته شوند و این طرح کلی دشمن است. یکی از مشکلات دولت دوازدهم پیروزی ترامپ است که همه معادلات دولت از بین رفت و ستون خیمه گفتمان دولت فرو ریخت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی عدم استفاده از ظرفیت‌های داخل و نپرداختن به اقتصاد مقاومتی را دومین مشکل دولت عنوان و خاطرنشان کرد: از هم پاشیدن نظم نوین و ساختار نوین جهانی مشکل دیگر دولت دوازدهم است. آمریکایی‌ها با تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که ایران در آینده یکی از هفت قطب مدیریتی است اما این در حالی است که عده‌ای در داخل این را باور ندارند و یا خودشان را به نفهمی زده‌اند.

وی افزود: عده‌ای در دولت به‌دنبال سوژه‌سازی‌ها، جریان‌سازی‌ها و دوقطبی‌سازی‌های کاذب هستند تا با این اقدامات از هدف اصلی غافل شویم. یک افسر جوان جنگ نرم باید این جنگ را بشناسد؛  ما نسبت به طراحی دشمن باید گفتمان و تبیین انقلاب را ترویج دهیم و فریاد آرمان‌های امام(ره) را صدا بزنیم. وقتی می‌گوییم همایش انقلابیون جوان یعنی دشمن بداند ما حضور داریم.

گودرزی با بیان اینکه فرهنگ سیاسی ما مشکل دارد، افزود: همه این مشکلات به‌دست مسئولان حل نمی‌شود. رصد وظایف دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح شهر، استان و کشور وظیفه بعدی قشر دانشجو بوده و کارهای ایجابی از دیگر وظایف ما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار