سرپرست دبیری کمیته فوتسال اعلام کرد کارت بازی بازیکنان تیم ارژن شیراز تا مبلغ ورودی این تیم پرداخت نشود،‌ داده نخواهد شد. /سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ارژن شیراز تیمی با ریشه و با سابقه تنها نماینده لیگ برتری استان فارس است که ۱۲ سال کمکی از استان دریافت نکرده و کسی هم در استان حاضر نیست کمک کند.
کد خبر: ۴۵۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 09 July 2017
به گزارش تابناک فارس:سرپرست دبیری کمیته فوتسال اعلام کرد کارت بازی بازیکنان تیم ارژن شیراز تا مبلغ ورودی این تیم پرداخت نشود،‌ داده نخواهد شد.
 
کاظم سلیمانی در خصوص وضعیت تیم ارژن شیراز برای دیدار مقابل گیتی‌پسند و اینکه آیا کارت بازی بازیکنان این تیم صادر  و به آنها تحویل داده خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: کارت بازی بازیکنان ارژن صادر شده است، اما تا مبلغ ورودی مسابقات را پرداخت نکنند و پرونده‌هایی را که ناقص است، کامل نکنند، کارت بازی به آنها داده نخواهد شد.
 
سرپرست دبیری کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا صحبتی با مدیران باشگاه ارژن داشته است یا خیر، تصریح کرد: روز چهارشنبه تماسی با  رئیس هیئت فوتبال استان فارس داشتم و با او صحبت کردم. خود او نیز نگران این موضوع بود و قرار شد نامه‌ای بزنیم تا آنها رسیدگی کنند.
 
 
سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ارژن شیراز تیمی با ریشه و با سابقه تنها نماینده لیگ برتری استان فارس است که ۱۲ سال کمکی از استان دریافت نکرده و کسی هم در استان حاضر نیست کمک کند.
 
حمید کمالی گفت: تیم ارژن توان پرداخت هزینه ورودی مسابقات که 35 میلیون تومان است را ندارد و کسی در شیراز به فکر این تیم نیست. در بازی قبل روبروی آتلیه قم همین مشکل را داشتیم و در روز مسابقه و در استان قم با تعاملی که بین هئیت فوتبال استان فارس و کمیته فوتسال انجام شد توانستیم بازی کنیم.
 
سرمربی ارژن هفته پیش هم گفت:ما به دلیل مشکلات مالی تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و به همین دلیل سعی کردیم برای فصل جاری از بازیکنان جدید استفاده کنیم.
 
این در حالیست که پیش از شروع فصل هم تیم ارژن تصمیم به کناره گیری از لیگ را داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار